Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Sitter i lyssnar på Historyskivan nu. Låten D.S går nu. Den har jag alltid gillat sen jag köpte skivan för kankse 13 år sen (hjälp vad länge sen)..  Har väl aldrig riktigt fattat vad låten handlar om. Tyckte den lät hatisk iaf. Spec pistolskottet på slutet av låten..
    Förns nu efter jag läst aftonbladets minnesbilaga. Och nu även läst låttexten.
    Fatta aldrig att låten handla om åklagaren Don Sneddon {#lang_emotions_sealed}
    Iofs så var jag UNG då. 12-13 år .. Var inte så jätteinsatt..
    Säg nu att jag inte är den enda som missat detta?

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-18 15:28:09 följande:
    Ååh! Trodde den skulle vara mycket dyrare. Finns det ingen möjlighet att du kan ta reda på vilken sida det var? Skulle bli så enormt tacksam Eller om någon annan vet?
    direkt
    antikvariatet.eu/visa_produkt.asp
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-18 15:33:52 följande:
    här köpte både hon och jag den dock har vi ännu inte fått den ,har väl gått ca 2 veckor nu ,så jag börjar snart tror  att jag inte få någon bok antikvariatet.eu/visa_produkt.asp?id=849&t=Mi...
    Jag väntar oxo på boken Va iofs snaaart en vecka sen.. Menjag hoppas att vi alla får boken snart..
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-18 16:14:44 följande:
    Ni kanske redan har länkat till detta, men det tåls att göra igen. Underbart! Är säker på att MJ skulle ha uppskattat detta enormt mycket. www.eternalmoonwalk.com/michael-jackson
    Denna har jag inte sett. Kul
    Jag får aldrig till min moonwalk{#lang_emotions_tongue_out}
  • KikiBoo
    Småkottarna skrev 2009-07-18 16:09:22 följande:
    www.play.com Så här står det på min orderbekräftelse: Item : Michael Jackson - Dancing The Dream Price : EUR 11.99 Quantity : 1 Delivery Cost : Free Payment : Credit Card Den har dock inte kommit ännu men jag förstår att det dröjer när det skickas från annat land.
    What's that? {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson