Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 12:26:50 följande:
    min lille kille på snart 1år står o dansar till MJ Billie Jean
    hade man velat sett :P
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-29 12:38:03 följande:
    hihi så gulligt Ni såg väl min dottra ruska på huvudet till Bad. Länka igår har jag för mig Det var i maj det..Imorse hörde hon bad.. Hon försöker sjunga bad. Så sött. spotify på youtube?
    Ja jag såg det =) gulligt =)
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-29 11:59:27 följande:
    Jaha Kul att jag hittade det på youtube. Då ska jag se alla delarna ikväll Tur att yutube finns
    Den dokumentären som gick i fredags jag tror man kan köpa den på cdon.se
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-29 12:46:58 följande:
    den hade jag oxo på högsta igår. EN favvo. här hörs det ut vill jag lova Brukar sätta på musik i friggebon så det donar på hela gården. denna har jag beställt:cdon.se/musik/jackson_michael/thriller%3a_25t...(cd%2bdvd)-825350

Åh tack Det finns väldigt få låtar som jag inte gillar. Låten Money är väl si så där..
    Jag ska köpa Moonwalk, eftersom den är från 1988 och jag är född dä året =) Plus han köpte marken till neverland dä året oxå (om jag inte minns fel)
  • Brooke
    vinterlärka skrev 2009-06-29 12:51:24 följande:
    Hihi, låter kanonbra! Min pojkvän har en massa Michael på vinyl så vi ska lägga över en massa låtar på min MP3. Visste inte att han hade det då hade vi gjort det för längesedan.Samma dag som han dog satte jag på radion i vanlig ordning. "Black & white" var det första jag hörde. Den här måste jag ha på min MP3, tänkte jag.Sedan började några mail läsas upp. Tänkte inte på mailen förrän "Kan inte fatta att han är borta", lästes upp. Blev helt chockad, sprang till datorn och fick det bekräftat
    jag satt uppe och väntade tills jag fick det bekräftat på natten till fredagen att han hade dött =(
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-29 13:36:45 följande:
    ladda inte upp nå hemska bilder bara O jag får snart min thriller från -83 .. eller va de 82. Solen bränner sönder mina hjärnceller nu..Har visserligen den låten o flera andra låtar från skivan. Haft på kassett. Men min syrra hade sönder den när vi var små. Oooh vad arg jag blev. Ville bara spola ner henne i toaletten då
    Nej klart inte.. Jag tkr inte om den bilden på honom då dem tog sista kortet på honom :'( Vart så j*vla förbannad att jag skrev till han som hade skrivit artikeln.. Men jag har inte fått något bekräftat eller någon ursäkt. De tycker väl inte att de gjorde fel som publicerade den =/
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-29 13:42:41 följande:
    woaw u did? Hoppas du får svar.
    Yes i did.. Men jag tror inte jag får något svar, jag skrev det samma dag som de hade publicerat den.. Men ska skriva en insändare till våran lokala tidning Nerikes Allehanda ( nu vet ni vart jag bor, fast det vet ni ju redan pga mitt nick *asg* smart jag är)
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson