Inlägg från: beadis |Visa alla inlägg
  • beadis

Vi som sörjer Michael Jackson

min lille kille på snart 1år står o dansar till MJ Billie Jean

• beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-29 12:28:39 följande:

hade man velat sett :P
    han liksom gungar med benen upp o ner...så gullig, och ser glad ut
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-29 12:38:03 följande:
    hihi så gulligt Ni såg väl min dottra ruska på huvudet till Bad. Länka igår har jag för mig Det var i maj det.. Imorse hörde hon bad.. Hon försöker sjunga bad. Så sött. spotify på youtube?
    ja, jag såg din dotter

nej, spotify är ett helu fantastiskt program som man kan hämta gratis på nätet, ett musikprogram där man kan lyssna på all musik du kan tänka dig helt gratis, man kan inte ladda ner men det spelar ju ingen roll, man har ju allt där ändå, bara skriva artistens namn, vips så har du ALLa låtarna o albumen där gratis.... lite krångligt att downloag, men när man väl har fått den igång så är det kul, man kan göra egna listor med musik som man gillar o bara låta det gå...kolla upp det, jag rekommenderar det till alla som gillar musik...jag själv ÄLSKAR ju ALL slags musik o har stor nytta av det..

spotify.com
  • beadis
    Neelah skrev 2009-06-29 13:49:40 följande:
    Tyst, blyg och väldigt ödmjuk och omtänksam.
    ja just det..blyg sa han om sig själv med i klippet på youtube...
    GUD av jag önskar jag hade fått träffa honom...hur kommer det sig att du har träffat honom?
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-29 13:52:32 följande:

Han verkade tyst och blyg, men inte så himla blyg Ödmjuk och omtänksam kan jag TÄNKA MIG! :O
    och med en massa galen humor
    med tanke på hans påhitt i klippet på youtube
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-29 14:00:23 följande:

jaaa verkligen.. Han hade galen humor i min dröm. Haha, han tog med sig till sin repetion av konserten då han va i LA, och i korridoren till där demskulle öva börja vi göra massa Crazy moves, och sen inne i rummet satt alla från hans konsert team och bara kollade på oss och satt nästan som statyer. De rörde sig i ett dugg och ingen av oss såg dem för vi hade så jädra kul :P
  • beadis
    Odella skrev 2009-06-29 14:36:34 följande:
    Fan vad ledsen jag är över MJs bortgång. Är mer ledsen nu än jag var när jag först hörde om det. Det känns så jävla onödigt. Han hade ju den nya turnen, nytt album på g, han skulle återfå sin placering som nr 1. Så hände detta. MJ var ju min barndomsidol, jag älskade honom. Samt att alla på området där jag bodde lyssnade på honom och ville dansa som honom. Han hör till, liksom.
    Ja visst är det hjärtskärande...han var ju så ung fortfarande, han kunde levt i 30-40 år till
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-29 14:51:38 följande:

MM verkligen, men följ min blogg.. Kommer Hedra vår King of pop en längre tid fram över =)
    ska göra det

tänk om man kunde vrida klockan tillbaka ngr veckor
  • beadis
    Neelah skrev 2009-06-29 14:59:57 följande:
    Genom en av hans kusiner...
    aha...har du haft kontakt med de nu efter hans död?
  • beadis
    Neelah skrev 2009-06-29 15:14:24 följande:
    Nej, ingenting. Det här var många år sedan och även om jag skulle kunna komma i kontakt med dem så skulle det inte kännas rätt.
    nej, det är välklart...kan du inte berätta mer om mötet med MJ.var träffades ni?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson