Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

stockrosen skrev 2009-06-29 23:47:28 följande:
    Nu har jag kollat flera ggr ...Man skulle kunna tro att han reser sig upp men det är kameran som vrids runt...tyvärr..
    Det tror jag oxo..
    Men sambon sa att det skrynklar sig när han "reser" sig.
    Men nääh.. jag tror precis som du att det är kameran som vrider runt..

Sitter o kollar MJ's bio nu..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

kolla vad jag hitta kolla vad jag hitta kolla vad jag hitta

• KikiBoo

satt vid köksbordet själv kl 6 på morgonen. Gick in på fejjan för o kolla läget. De första jag ser är att en vän skrivit nåt om MJ så alla ser det. Det lät lite ironiskt så jag skrev att hon skulle sluta skämta.
    Går vidare på startsidan o ser en vän som skrivit i min logg o länkat till aftonbladet. Då blev jag återigen upprörd. Inte skämta om nåt sånt. Gick in på länken som hon skicka. MEn den funka inte. Då tänkte jag bara : YES! Han lever Idioter o driva med mig så där.
    Gick sen in på aftonbladet. It's true.. Fick sån klump i bröstet. Tårar kommer.

Jag som tänkte för två veckor sen att mina vänner gav mig konserbiljetter till han på min bröllopsfest (gifter mig nästa år) Jag blev så glad. Bröt ihop av lycka.
    I april då jag fyllde år var jag så glad över min MJ skiva som jag fick. Bloggade om min BÄSTA present. Och att drömmen var o se han SNART. Att jag nästa födelsedag fick konserbiljetter i present. Jag hintade om det i bloggen att jag önskade mig det

{#lang_emotions_cry} usch.. nu blir ja så där lessen igen...

• KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-30 10:03:25 följande:
    kolla in detta
    " target="_blank">

såg den inatt.   Satt uppe lite väl länge igår på youtube
  • KikiBoo
    Muneca skrev 2009-06-30 10:13:54 följande:
    Undrar om du kommer lämna tillbaks biljetten? Alla tidningar pratar ju om hysterin kring biljetterna och hur alla pengar ska återbetalas.. .. jag menar, hade jag haft en sån biljett hade den hängt i en guldram på min vägg nu.
    Jag drömde bara det. Tyvärr
    Annars hade jag spart den. Absolut! Skit i pengarna.
  • KikiBoo

Om han hade planer på att spela i sverige på hans sista turne så hade jag åkt dit vare sig med eller utan biljett. Bara hoppas på att få se en glimt av han.
    Undra vad en biljett  kan tänkas gå på{#lang_emotions_undecided}

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson