Inlägg från: TannaNystrand |Visa alla inlägg
  • TannaNystrand

Flera unga gravida? :)

närtvåblirtre skrev 2009-06-27 20:35:13 följande:
    Har just plussat, den 25/6. Är i vecka 6. (5+4). Vi är huuur lyckliga som helst. :D Har bf enligt fl den 22/2-2010. Vilket är två dagar före min 20års dag :) Kanske får världens bästa födelsedags present? :) Kanske ska tillägga att jag är 19år och killen är 21år. :) Vore roligt att prata med någon i ungefär samma ålder, eller folk som fått barn i tidig ålder och kanske har lite tips? :)
    Är 17 och väntar mitt första med min pojkvän :) Är i vecka 22 (21+5) :)
  • TannaNystrand
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 13:39:45 följande:
    TannaNystrand Grattis :D:D Hur känns de? :)
    Det känns helt overkligt men helt underbart :) För ca 2 år sen fick jag ju missfall så vi är riktigt lyckliga att få en liten nu :)
  • TannaNystrand
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 13:42:40 följande:
    TannaNystrand Oj, jag kan tänka mig de :) Vad sa dina föräldrar när dom fick reda på det då?
    Dom blev lite chockade men ändå glada:) Dom hade ju hoppas på att vi hade väntat i några år till men dom är ändå glada:)
  • TannaNystrand
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 13:45:23 följande:
    TannaNystrand okej, ja jag gruvar mig för vad mamma ska säga. :/ Usch... När berättade ni de?
    Bara nån dag efter vi fick 2 streck på testet :) Eller 4 streck blir det eftersom jag testade mig 2 ggr :) Testade mig först sen så köpte jag ett till för att vara säker så testade jag mig 2-3 dagar efter sen kanske nån dag efter berättade vi :)
  • TannaNystrand
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 13:49:17 följande:
    TannaNystrand Sa ni det bara rakt ut?
    Ungefär, sa att vi hade nått att berätta och så förstod dom :) Vi sa aldrig att vi väntade dom förstod ju direkt :)
  • TannaNystrand
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 14:04:45 följande:
    TannaNystrand men gud vad skönt... jag blir avis :P
    Ja men jag har ju varit gravid förut men då fick jag ju missfall så det var ju lättare att berätta nu när man visste på ett ungefär hur dom skulle reagera :)
  • TannaNystrand
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 14:12:05 följande:
    TannaNystrand Jag har också varit gravid förut men gjorde abort. Och dom blev inte alls glada över att jag var gravid. Iallafall inte mamma. :( Så därför jaginte vågar berätta, för är rädd att hon ska bli lika arg och besviken som förra gången..
    Aha men usch då =/ Hoppas hin tar det bättre den här gången.
  • TannaNystrand
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 14:15:21 följande:
    TannaNystrand det hoppas jag också!!! När köpte ni erat första bebis plagg? :)
    Har bara köpt en liten tröja till bebisen. Har inte hunnit köpa en massa saker är ju bara i vecka 23 än. Men efter power meet ska vi nog börja köpa lite grejer iaf kolla:)
  • TannaNystrand
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 14:21:13 följande:
    TannaNystrand Vad är power meet då? :) tror jag ska köpa en liten body eller nåt, kan inte hålla mig borta :)
    Vet du inte det ? :o Det är ju världskänt =o Typ bilträff i Västerås^^
  • TannaNystrand
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 14:30:55 följande:
    TannaNystrand hahhaa, jaså? nej jag hatar allt som har med bilar att göra. Då jag har en karl som spenderar typ hela sitt liv i garaget med sin bil. Nerå, nu överdrev jag , men ändå :P
    Jag älskar fina bilar som låter =) så dit ska man ^^ Jag skippade drag racing då bilarna kan låta fruktansvärt högt och vill inte ha en döv unge direkt.. Så blir att åka ner dit nästa år:)
  • TannaNystrand
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 14:39:08 följande:
    TannaNystrand Att dom låter och håller på sladdar och fjantar sig, tycker jag bara är så otroligt töntigt så det finns inte :P Men är dom sådär snyggt stylad osv.. då äre ju bara roligt att titta på dom. Men inte annars..
    Men nu menade jag ju inte så :P . .. Power meet är ju mer för att visa sin bil :) Ingen tävling direkt.. Drag racing är ju tävling.. Och vissa har ju riktigt högt ljud, dom kör 2 och 2 och ser vem som kör snabbast på en raksträcka .
Svar på tråden Flera unga gravida? :)