Flera unga gravida? :)
hejhej, hakar på denna tråd skulle jag tro.. är 19 år och killen 21.. ska få ett pyre i december :)
hejhej, hakar på denna tråd skulle jag tro.. är 19 år och killen 21.. ska få ett pyre i december :)
grattis grattis :D
som en liten födelsedagspresent alltså hehe
vårat var verkligen inte planerat, men efter många om och men så blev det såhär, är i v18 nu (:
tack tack :)
jaa jag såg de :D tyckte de va lite roligt
närtvåblirtre
jaa attans :P
Här är det bara bra, magen växer fort som fan hehe.. själva då?
har ul på måndag :)
haha nog är vi vakna alltid :P men är jävligt hängig och slö just pga regnet.. inte regnat så mkt idag men det är dåligt mulet väder iaf.. blir att bara ta det lugnt idag, och imorrn blir det ul :)
åh så kul :)
det gick jätte bra :D det såg ut som det skulle göra, inget fel på pyret vad man kunde se :) det är en helt sjuk känsla som man får när man ligger där :D härligt när man såg att den rörde på sig samtidigt som man kände det!
blir så trött på allt! skulle skriva in mig på mvc idag.. vill skriva in mig i köping eftersom jag snart ska flytta dit, bor nu i arboga som ligger en bit ifrån köping, men bara för att jag bor i arboga och har min familjeläkare där så kan jag inte bli inskriven i köping om jag inte byter läkare! blir så trött.. varför kan man inte bara få skriva in sig vart fan man vill! läste på internet att det kan ta månader innan de blir klart med att byta familjeläkare! dvs att så fall blir jag tvungen att skriva in mig i arboga, men då blir jag ju tvungen att byta när jag flyttar? som nu kan bli inom några veckor bara! inget kan fan bara gå lätt för mig!