Inlägg från: 4familjen |Visa alla inlägg
  • 4familjen

Flera unga gravida? :)

nu är jag inte gravid, men reflekterade på vad om stod skrivet i ts: folk som fått barn i tidig ålder

Jag fick mitt första barn månaden efter jag fyllt 19, andra barnet vid 21 och tredje barnet 2 mån efter min 23 årsdag

• 4familjen
    närtvåblirtre skrev 2009-07-26 12:46:38 följande:
    4familjen Oooh, grattis :DJag tycker de är så kul med folk som får barn tidigt. :) Dom borde ha en guldmedalj tycker jag, även andra mammor också :D Inga planer på fler? ;)Scrudge Jag känner bara bubbel bubbel :P Men de är ju inte så konstigt när jag bara är i vecka 10 :)
    hehe, jag skulle kunna tänka mig en till om några år, men sambon säger tvärt NEJ!
  • 4familjen
    Tudde skrev 2009-07-28 00:41:20 följande:
    Jag blir 22 på fredag. Var 19 när första dottern föddes och 21 när andra.. Nu längtar jag efter en till :)*hänger med i er tråd och smygläser lite*
    som mig då
  • 4familjen
    mysgravid skrev 2009-08-09 16:55:28 följande:
    är 20 och har en dotter på 4 veckor... börjar nästa längta efter syskon redan när man sitter här inne....kan tllägga att jag had en väldigt lätt graviditet och förlossning, hade endast lustgas och det några få min sprack inget alls och mådde toppen efteråt så det är kanske inte så konstigt.. fick ju mitt underverk
    ja tom jag är sugen, och mina graviditeter har varit "from hell", eller 3:an var sådär, men dom två första *ryser*
  • 4familjen

ja att veta själv vilket kön det blir och hålla det hemligt för pappan är nog inte lätt, man börjar nog automatiskt köpa lite kläder osv som passar till kille/tjej :D

Svar på tråden Flera unga gravida? :)