Inlägg från: närtvåblirtre |Visa alla inlägg
  • närtvåblirtre

Flera unga gravida? :)

Kimmy

Hahah, tack :) Äsch vadårå? :P

Jaha, okej. Nej jag har just tagit studenten och har sökt jobb som en tok. Men har inte fått något än.
    Men jag känner en kompis som jobbar på en restaurang. Och hon sa att dom behövde folk, så jag sa att hon gärna kunde säga att jag finns och att jag kan börja jobba när som helst :)
    Så hon hade gjort de. Hon talade även om att jag var gravid och det verkar inte alls vara några problem med de, så chefen skulle kolla upp, så jag hoppas på ett samtal snart :)

Men min älskling jobbar och har fast. Dock är lönen inte så jätte hög, men han jobbar extra på ett annat företag också, så det är bra. Där får han jobba när han vill i princip, så det är inte så att vi är utan pengar.
    Vi bor i en ganska stor tvåa några meter ifrån centrum. Så det känns jätte bra :)

• närtvåblirtre

Kimmy

Ååh, vad härligt :)
    Jag hoppas verkligen att min mamma också blir glad.
    Jag har ju som sagt redan vart gravid förut, men slutade i abort. Och mamma var inte alls glad. Så jag är jätte orolig för hur hon ska ta de nu? Och vad och hur jag ska säga de?

• närtvåblirtre

Kimmy

Ja, men precis!!

Du, jag har aldrig känt mig såhär lycklig tror jag.
    Förra gången jag var gravid, kände jag mig osäker och rädd och kändes itne alls lika bra som det gör idag. :)
    Nu är det mest spännande, underbart, lite skrämmande för vad som kommer att hända och vad andra kommer att säga.
    Men är ändå så himla glad. Jag fattar fortfarande inte. Tror jag måste göra ett till test för att se om de verkligen är sant :P

• närtvåblirtre

Character

Men gud vad bra :) det måste ju ändå kännas skönt.
    Så mycket bryr sig inte min grabb. Eller det gör han säkert, men han är sån som inte visar de :/ Skit tråkigt!!
    Men det kanske kommer när han börjar se att magen växer? :)

• närtvåblirtre

Kimmy

Ja, nu när det känns riktigt bra för mig, så kanske jag kan övertyga henne om att jag faktiskt klarar det här. Jag vill visa dom att jag klarar det här!!
    Jag tror man kan känna sig redo. Men när bebisen kommer får man reda på om man kände rätt tror ja :P
    Men nu känns det sååå bra iallafall! Kan fortfarande inte fatta de? Jag svävar på rosa moln :)

Men du, det där klarar du galant tror jag :)
    Min pojkvän kommer säkert jobba mycket han också, så vi får väl åka och träffa varandra och umgås då :P
    Nerå, men precis som du säger. Alla andra klarar ju de.
    Min kusin är ensamstående och har tre barn. Den minsta är 3år, och dom andra är över 10 så dom klarar ju sig skapligt själv iallafall. Men du ska se att de funkar :)

• närtvåblirtre

Nygift ung Lundabo

Klart du är ung :) Jag tycker gränsen för ung går typ mellan 25-30år. Fast vid 25 är man väl också ganska ung, i början av 25års åldern, men sen tycker jag att man börjar bli gammal :P Men det är jag det :D

Så välkommen! :)

• närtvåblirtre

Lovepopcorn

Jag ska nog berätta för mamma alldeles snart. När jag får nya gratis sms vilket är den 1 juli, så ska jag nog ta mod och skicka iväg ett långt sms och förklara för henne vad som gäller!
    Kanske fegt, JA. Men jag klarar inte av något annat nu när jag vet hur hon reagerade förra gången.
    Vill ändå berätta det tidigt så dom hinner smälta de. Känns bättre så. Och jag kan väl egentligen inte hålla mig att berätta heller :) det är ju så spännande alltihopa! Vill ju ändå att dom ska få vara med på resans gång liksom.
    Pappa har nog redan insett de. Han har kollat när jag har skrivit här. Han snokar jämt, man kan aldrig ha nå hemlisar för honom!! MORR!!

Jag har inte jobb, men troligtvis ett på G, vi får se. Men jag hoppas de iallafall :) Jag känner redan panik över att jag knappt har nå pengar att leva på. Jag får ju av älsklingen, men man vill ju kunna leva själv på sina EGNA pengar!! Dom man själv tjärnar in. Känns så fel att snylta hela tiden. Så jag hoppas verkligen att jag får jobb på den restaurangen jag har bett en kompis frågat. Det lät som att jag skulle få jobba där iallafall :)

• närtvåblirtre

Kimmy

Tack :D Ja, han har extra jobb, så det är jätte bra :)
    Hehhe, ja eller så blire en tvärtom bebis bara för att du fick en lugn från början? :)
    Fast vi ska ju tänka positivt. :) Och hoppas att de blir en lugn bebbe :)

Jag var inte lugn när jag var bebis tror ja, så skulle inte förvåna mig om jag får en skrikig bebis :) Men det gör inget, man får passa på att sova när bebisen sover, eller vila iallafall :)

• närtvåblirtre

Fatima89

Tack :D Och grattis själv! :)

Det går fin fint här. Är hungrig konstant och brösten gör suuuuuper ont.
    Har inte berätta för päronen än, men några av mina kompisar vet och dom är super glada!! :)

Har du berättat?

Svar på tråden Flera unga gravida? :)