Fatima89
okej, jag förstår de. Men dom gör väl så bara för att du redan vet hur det funkar liksom. Du har ju redan ett barn sen tidigare. Men ändå, tycker ändå att man ska slippa behöva vara orolig. Fast det är inte jag än faktiskt, vet inte varför. Men är mest orolig för vad mamma ska säga osv... ska berätta nästa vecka.
Min pojkvän tycker vi ska ge henne en body när hon fyller år :) men jag vet inte hur hon reagerar så känns lite dumt ändå.
Hon fyller den 19. :) sen har hon ju kommit på att jag ska vaccinera mig mot livmoderhalscancer också. Det har hon aldrig pratat om innan. Men NU, n är jag är gravid tar hon upp de. :P hon måste ju veta att jag är gravid. Sen idag n är jag pratade med henne på msn, då bad hon mig att tvätta. Sen skrev hon att hade jag inget att göra så fick jag gärna, dammsuga, plocka i och ur diskmaskinen osv också. också sa hon på slutet "jaaaa, det är en så en mammas vardag ser ut. TRÅKIG!"
Undra vad hon mena med derå? men i övrigt verkar hon vara värsta snäll mot mig :P påminner mig att dricka mycket och äta bra osv . :S :P