Flera unga gravida? :)
Sofiiina
Oooh, grattis :D Jag har bf nära min 20års dag :)
Sofiiina
Oooh, grattis :D Jag har bf nära min 20års dag :)
Fatima89
Det har gått över nu :) men känner fortfarande växtvärken. :)
Men är ändå såååå orolig över missfall.
hilonen
Ooh grattis :D Samma ålder som oss. :)
hilonen
hehhe, ja :) dock får ju din krabat före oss ;P
Hade varit roligt om den kom samtidigt :P
Men hur mår ni då? :)
Fatima89
Sorry, men har inte haft tid att sitta vid datorn :) Har sovit hos min kusin med hennes sötnosar :)
Men nu är jag här.
Inte ul här inte, har inte vart på inskrivning än :/ den 3 augusti ska vi dit :)
Syster har fått vetat att jag har bebis i magen, hon blev så glad så hon började gråta :P Det är mina nyheter :P
Min kusins barn som är 11 och snart 14 år, har också fått reda på de, samtidigt som syster och dom började hoppa upp å ner och längtar jätte mycket. Inser nu att jag skulle ha väntat lite med att berätta de, men man vill ju bara skrika ut de så alla hör ju :) Man är ju så glad :D
Fatima89
Ja, jag hoppas då de. :)
Men alla frågar hela tiden, syster tjatar att hon längtar. Det är jobbigt :P Nästa gång kommer jag nog vänta ett tag :P
Är barnvakt åt min gudson nu. Min kusins barn. Även storebrorsan är vi barnvakt åt, fast han är med min mamma och syster och handlar osv.
Medans jag och gudsonen tog en promenad för att sova i vagnen. Så nu sover han här utanför fönstret. :)
Så himla mysigt! :) Man längtar ju verkligen nu :D
Fatima89
Men gud vad irriterande.
Men vilken tur att dom hittade lilla magsäcken då :O :)
Vill också på ul snart, men dit äre väl ett tag kvar för mig :(
4familjen
Oooh, grattis :D
Jag tycker de är så kul med folk som får barn tidigt. :) Dom borde ha en guldmedalj tycker jag, även andra mammor också :D
Inga planer på fler? ;)
Scrudge
Jag känner bara bubbel bubbel :P Men de är ju inte så konstigt när jag bara är i vecka 10 :)
4familjen
Heheh, tråkigt :P
Men kanske går att få honom att ändra på sig ;)
Jag har något nytt att berätta :)
Ska på ul den 24 september och jag längtar som en toook. :)
Man vill ju se så att allt är bra och slipper oroa sig.
Själv har vi FÅTT en spjälsäng och ett skötbord som man sätter upp på väggen och fäller ner :)
Sen har även min syster köpt en jätte jätte söt nallepuh filt, som är brun/blå med massa söta små nallepuh på. När han var liten bebis :)
Den är rätt så stor så den passar bra i vagnen sen :)
Hur mår ni alla? :)