Runka bulle
Är det en myt eller gör killar verkligen det? Någon kille här inne som kan upplysa mig?
Är det en myt eller gör killar verkligen det? Någon kille här inne som kan upplysa mig?
grön banan skrev 2009-06-28 17:54:43 följande:
mitt ex o hans vänner har gjort det så det är ingen myt...
Anonym (vet) skrev 2009-06-29 09:33:30 följande:
Anonym (vet) skrev 2009-06-29 10:10:25 följande:
Men gud va äckligt, massa olikas lixom.. nej fy
Anonym (Kille) skrev 2009-06-29 19:43:46 följande:
Jag kan ju lugnt säga att jag aldrig skulle kyss en kille som jag visste käkat typ 5 olika personers sperma för skoj skull
Äh, det är bara snack. Jag har aldrig någonsin gjort det, det har aldrig ens varit uppe till diskussion. Jag känner ingen som någonsin gjort det. Det är helt enkelt en myt.
Däremot är det som sagt mycket snack.
Anonym (vet) skrev 2009-06-30 08:38:53 följande:
Det är en ingen myt
Jag och mina vänner runkar.ofta bulle
Men vi brukar byta ut bullen mot tunnbröd
Ibland håller jag inne satsen bara för att få njuta av ner sprutat tunbrödsrulle hehe
Vi sprutade ofta på bullar och godis som vi bjöd andra på men aldrig att äta dom själva, inte medvetande om i alla fall.
Jag tror det är ganska vanligt bland killar. Min brorsa skröt om det (han var inte sist på bullen). När jag förklarade hur dumt det låter så skrattade han bara och jämförde det med rysk roulette. Inget för fegisar utan tydligen väldigt manligt.
I tonåren pratades det om att runka bulle och alla visste var det var.
Kanske inte lika självklart bland dagens tonåringar att man känner till denna ursvenska säd...?
Det är nog en myt. Men det har säkert gjorts någon gång någonstans i historien.