Killar,vad tycker ni om häng bröst?
Hur viktigt är det med bröst? vad tycker ni om er tjej har hängbröst? Eller en fräsch tjej som ni följer med efter krogen och när bhn åker av så ramlar brösten ner en bit?
Hur viktigt är det med bröst? vad tycker ni om er tjej har hängbröst? Eller en fräsch tjej som ni följer med efter krogen och när bhn åker av så ramlar brösten ner en bit?
herregud.... alla bröst är sexiga,framför allt tunga med lite skönt gung/häng ;)
Jag är ingen man men min man älskar stora hängiga bröst. Som hoppar och har sig när vi sexar....
Är inte kille utan bitjej. Gillar inte hängbröst men tycker ändå det är bättre än opererade sådana.
För mig är det viktigare på vem brösten sitter på än hur de ser ut. Och har man kommit så långt att brösten har blottats så är det extremt få kilar som skulle avbryta och gå därifrån.
Anonym (Pääär) skrev 2009-06-28 01:06:32 följande:
håller med Pääär: alla bröst är sexiga
bröstvårtor som styvnar när man pillar/suger på dem och tjejen visar att hon gillar det är så underbart skönt ;)
jag hade skitstora innan jag fick min unge, sen blev de rejält hängiga. Min man älskar de
Ja hellre det än silicon ..:P
passar det inte får de dra.isf måste ju killen bara vilja ha tonåringar.det är ju bara så att de blir en våning ner efter barnafödande och stigande ålder.jag är stolt över mina,har bra känsel och gubben uppskattar lite tyngd och gung.det bästa jag har;)