• Modin

Tiger balsam och gravid??

Jag har en inflamation i mitt knä och de gör så fruktansvärt ont.. Vet att de är en inflamation då ja har haft de innan.. Men någon som vet om man får smörja med tiger balsam när man är gravid? Är i v 18...

• Svar på tråden Tiger balsam och gravid??
  • April Mamma

Googlade lite och den info som jag hittade rekomenderade inte att använda t.balsam under graviditeten.

• Modin

Jag har oxå kollat lite men alla säger olika.. Men ska helst inte ta de då dom inte vet men ja har kollat upp alla ämen i den och ingen av dom är giftiga. Men ja vet inte.. Vågar ja ta lite och ringa bm imon jag har verkligen så fruktansvärt ont..

• April Mamma
    Modin skrev 2009-06-28 20:51:29 följande:
    Jag har oxå kollat lite men alla säger olika.. Men ska helst inte ta de då dom inte vet men ja har kollat upp alla ämen i den och ingen av dom är giftiga. Men ja vet inte.. Vågar ja ta lite och ringa bm imon jag har verkligen så fruktansvärt ont..
    Jag tror så här...smöjer man man måtta så är det nog ingen fara...skillnad om du skulle använda det dagligen.
  • Modin

Nej ja ska bara ha de under kvällen/natten så ja kan ringa coch kolla upp de imon.. kollade att röd tigerbalsam säljer dom till gravida tydligen.. Så denna kan inte va någon större fara..

Svar på tråden Tiger balsam och gravid??