• la jeune fille

Fjällräven Kånken

Vet ni vart man köper dem egentligen? Ser ju varenda en gå runt med en, men själv har jag ingen aning om vart de finns att hitta!
    Ryggsäcken alltså, fjällräven-ryggsäcken. Finns i massa färger.

• Svar på tråden Fjällräven Kånken
  • redneck girl

har sett den här på stan.var det intersport tro?

• SE10

Naturkompaniet borde väl ha dem om du inte hittar dem annanstans.

• la jeune fille

7barns mamman
    Jaså! det tänkte jag inte ens på... dumma jag. Ska gå dit och kolla. Tack!

SE10
    Fast då gäller internetköp eller? finns Naturkompaniet som butik att gå i?

• redneck girl

frågade dottern hon tror att de hette fisk och natur el nått.men det är ju här i mora.

• la jeune fille

SE10
    jo jag såg det där, men jag har ingen aning om vart jag kan gå (alltså gå med fötterna :P) för att kunna inhandla en i en butik. med andra ord - jag vet inte vart naturkompaniet ligger någonstans :S bor i stockholm.

• la jeune fille

Hm.... undrar hur dum i huvudet man får vara.

Tack iallafall SE10!

• Mornie Alantie

la jeune fille skrev 2009-06-29 15:35:26 följande:

SE10 jo jag såg det där, men jag har ingen aning om vart jag kan gå (alltså gå med fötterna :P) för att kunna inhandla en i en butik. med andra ord - jag vet inte vart naturkompaniet ligger någonstans :S bor i stockholm.
    Naturkompaniet finns två på kungsgatan, en på sveavägen nära rådmansgatan och en korsningen sveavägen/odengatan. Andra butiker som kan ha den:
    Playground (shop.playgroundstores.com/ Adolf Fredriks kyrkogata)
    Addnature (www.addnature.se Birger Jarlsgatan eller Högalidsgatan)
    SÄCK (www.getout.se Roslagsgatan)

Alla dessa brukar vara billigare än naturkompaniet.
  • la jeune fille

Mornie Alantie skrev 2009-06-29 15:43:13 följande:

la jeune fille skrev 2009-06-29 15:35:26 följande: Naturkompaniet finns två på kungsgatan, en på sveavägen nära rådmansgatan och en korsningen sveavägen/odengatan. Andra butiker som kan ha den: Playground (shop.playgroundstores.com/ Adolf Fredriks kyrkogata) Addnature (www.addnature.se Birger Jarlsgatan eller Högalidsgatan) SÄCK (www.getout.se Roslagsgatan) Alla dessa brukar vara billigare än naturkompaniet.
    Tack! Det var typ det jag var ute efter! Tips på billigaste alternativen...
Svar på tråden Fjällräven Kånken