• Svar på tråden vad är ditt BMI
  • Fracklands
    Simba skrev 2009-06-29 19:57:35 följande:
    131,6 är inte nöjd med detta.
    Jag hoppas att det är ett skrivfel...?
  • Simba
    Fracklands skrev 2009-07-01 15:43:14 följande:
    Det hoppas jag också verkligen. Vet ej vad jag gör för fel.
    www.foljmariasblogg.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥Bebisverkstaden i full gång♥¸.?°´¯) ♥
  • Simba
    Fracklands skrev 2009-07-01 15:43:14 följande:
    Jag gick in igen och testar och den här gången gick det bra.

Mitt bmi är 38
    www.foljmariasblogg.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥Bebisverkstaden i full gång♥¸.?°´¯) ♥
  • PiceaX

27

25 - 29,9. Övervikt. Du löper en ökad risk att drabbas av överviktsrelaterade sjukdomar, som diabetes och hjärt- och kärlsjukdomar.

Jag tycker man skall ta detta på allvar! Vill jag bli sjuk? Nej. Vad göra? Gå ner i vikt. Lätt! Jag fattar inte att folk ser det som så skamligt att vara överviktig att de förnekar det till den grad att de inte ens bryr sig om att gå ner.

• Simba
    Jag har 38 i BMI!

30 och över
    . Fetma. Du löper en kraftigt ökad risk att drabbas av överviktsrelaterade sjukdomar, som diabetes och hjärt- och kärlsjukdomar. Det är därför angeläget att du gör något åt din vikt. Vi råder dig till att gå med i Netdoktor Övervikt, där du kostnadsfritt erbjuds strukturerad hjälp och praktiska tips av erfarna experter. I vissa fall kan det även vara aktuellt med medicinsk hjälp.
  • Fracklands

Simba: Skönt att det var 38 och inte 131, jag gjorde ett överslag och räknade ut att om du var 160 cm skulle du vägt över 300 och det såg du inte ut att göra på bilderna!

Själv har jag 33 och det är alldeles för mycket. Jag behöver gå ner 20 kilo.

Lycka till allihopa i tråden!

• Simba
    Fracklands skrev 2009-07-02 21:37:55 följande:
    Simba: Skönt att det var 38 och inte 131, jag gjorde ett överslag och räknade ut att om du var 160 cm skulle du vägt över 300 och det såg du inte ut att göra på bilderna!Själv har jag 33 och det är alldeles för mycket. Jag behöver gå ner 20 kilo.Lycka till allihopa i tråden!
    Det förstår jag.

Simba:
    V.27. 09.06.29.
    Startvikt: 115 kg
    Vikt: 115 kg
    Minskning/ökning denna vecka:
    Delmål 1: 110 kg
    Totalviktminskning: 0.0 kg
    Slutmål: 70 kg
    Kvar till delmål: 0,0 kg
Svar på tråden vad är ditt BMI