• Laire

OBS! Gratis Blöjhink!!!!

Det finns säkert bra blöjhinkar, tyvärr är den jag fick från babyproffsen usel! Man måste trycka ner blöjan ordentligt (superskoj med bajsblöjor!) och man kan inte kapsla in doften utan det luktar vidrigt varje gång man öppnar.

Visst får man lite varuprover med hinken, men också telemarketingsamtal som man samtidigt godkänner som kommer i månader efteråt. Man hann knappt hem från BB innan det började ringa om försäkringar etc.

• Laire
    milli79 skrev 2009-06-29 21:02:24 följande:
    De har redan börjat ringa... innan förlossningen.
    Ja så kanske det var, jag har förträngt det Hatar telemarketing så jag tänkte inte på vad jag gjorde...
  • Laire
    Ejin skrev 2009-07-01 18:04:43 följande:
    de enda jag har märkt att jag får reklam ifrån är pampers och libero... och det innebär blöjchekar hela tiden som ger rabbatt på blöjor... så den reklamen kan jag lungt leva med... har inte betalt fullpris på ett enda blöjpaket än så länge...
    Ja sådana får man också om man är med i deras klubbar, men det är även försäkringsbolag etc som är med på blöjhinken.

Du måste göra av med lite blöjor eller så får du får kuponger extremt ofta! Här går det cirka fyra paket i månaden och så många kuponger får jag inte... Fusk
Svar på tråden OBS! Gratis Blöjhink!!!!