• palmrosi

Värk och Ilningar i ryggen

hej på er!!

Jag hade BF den 27 juni så nu är jag på bf+2 och ingen bebbe ännu
    Bebisen har varit mycket aktiv nu sen i går tycker jag.
    i går började de med att jag fick värk och ilningar i ryggen.
    Har tagit alvedon men harlika ändå.. har stort sett legat hela dagen för de gjort ont.
    bebben trycker oxå neråt så de gör svin ont i underlivet.

kan de vara nå tecken på att de är på G när man får värk och ilningar i ryggen?
    de har inte hjälpt med att vila för de är lika ändå.
    Har inga onda värkar eller så ännu .
    någon som haft så här när de varit på G?
    Kan även skriva att jag är yr i mellan åt.

Hoppas ni svarar mig

• Svar på tråden Värk och Ilningar i ryggen
  • Mamma matte hustru

Hade tyvärr så förra veckan och veckan innan det värkar i tisdags i förra veckan i 1½ timme som sedan försvann lika abrupt som de kommit sen snittades jag i torsdags... Men med första började min förlossning så som du beskriver dock tre dagar innan värkarna kom. Så vi håller tummarna att det är på G

• palmrosi

Låter ju som att de kan vara på G då

Har även stickningar i hela underlivet .. borde ju vara nå tecken på att de ärpå G??

någon mer som haft sånna här känningar?

• Tidiz

På mig "sticker det" också i underlivet. Har visserligen 32 dagar kvar till BF men känner även igen det där med ryggvärken. Har inte sovit en blund än i natt pga sammandragningar å förvärkar. Är så trött att jag snart går under men det känns inte som nån idé att lägga sig då sambons väckarklocka ringer om 1 timme, då kommer jag ju vakna igen så det är lika bra att hålla sig uppe.
    Kan inte svara på om det är på G än för dig eller inte men jag hoppas å håller tummarna att så är fallet.

Svar på tråden Värk och Ilningar i ryggen