• glader

Hur är tropical beach i Helsingborg??

Har hört talas om att det finns en tropical beach med palmer och vit sand mitt i Helsingborg?? Någon som vet om den fortfarande finns, är poppis och bra?

Eller vart åker mnan och badar annars i helsingborgstrakten?

Where is the place to be?

• Svar på tråden Hur är tropical beach i Helsingborg??
  • Mandragora
    glader skrev 2009-06-29 22:27:59 följande:
    Har hört talas om att det finns en tropical beach med palmer och vit sand mitt i Helsingborg?? Någon som vet om den fortfarande finns, är poppis och bra? Eller vart åker mnan och badar annars i helsingborgstrakten? Where is the place to be?
    Tropical beach ser ut som vilken strand som helst tycker jag (man ser den från tåget och jag har aldrig varit där på riktigt så att säga). Det är lite palmer. Folk spelar volleyboll och hittar på diverse strandaktiviteter.
  • Humörmamman

Jag har faktistk varit där idag för första gången! Det är klart helt beroende på vad man vill ha, det finns mycket att välja på i Helsingborg med omnejd. Men jag tyckte det var en kul grej att prova på, det kändes som en billig utlandssemester! Det enda som inte var riktigt bra var temperaturen på vattnet... mina fötter domnade efter en stund. Dottern försökte uppmuntra, om du bara väntar lite mamma, så vänjer du dig! Jag väntade, men jag vande mig aldrig. Sanden var inte den bästa, lite många stora stenar i mitt tycke, men så kan man också vara kräsen här i stan.

• Ceal

Jag brukar bada på Örby ängar eller Råå vallar. Örby är bra om man har barn för det är långgrunt.

Svar på tråden Hur är tropical beach i Helsingborg??