Augustibebisar 2008, del 8
gud vilken diet men ni får ju iallafall äta Förstår att du längtar till dag 7
Måste nog spara den, är dte okej om jag kopierar den i min blogg?
gud vilken diet men ni får ju iallafall äta Förstår att du längtar till dag 7
Måste nog spara den, är dte okej om jag kopierar den i min blogg?
...som bara jag kan läsa
får man äta vilka mängder man vill då?
jucea: Ja Myra gnisslar oxå och det låter ju förfärligt!!!
Lina S: Vi har oxå barnvakt till barnen ikväll, ett par vänner ska komma förbi och fira mannen som fyller 33 imorgon!Hoppas ni får kul!
Har era barn skor? Vilken storlek drar de nu?
Myra börjar ju dagis den 17 Augusti och tänkte att skor kunde vara bra att ha..Har ett par 22:or sen Tova var liten....hon satt ju i vagn i princip vid samma ålder för då var det vinter och hon tultade inte runt så mycket i snön..
Tänkte önska oss lite praktiska saker när hon fyller ett år den 4:e...hon får bla. regnkläder av mormor och morfar
Myra kan nu stå själv Hon ställde sig upp vid en saccosäck igår och så släppte hon och bara stod där och såg såååå nöjd ut, så kanske ha rhon tagit sina första stapplande steg då hon börjar dagis
ja de 22:or Myra har är för stora.
Och självklart är storlkear olika från märken etc...samma storlek kan ju skilja i passform från märke till märke. Var bara nyfiken på vilken storlek era har nu?
vi kör storlek 80 ca till Myra, ska folk köpa kläder nu säger jag åt dem att köpa 86.......särskitl vinterkläder är enormt stooora i storlekarna tycker jag då vi beställt till Tova. Jag brukar alltid ligga ett steg före i storlekarna men det har absolut inet gått att göra med overaller......
Tova har en gammal, jättefin POp overall hon fick då hon fyllde 1 år, i november, den hoppas jag att Myra ska kunna ha i vinter oxå...str 86 på den.
Tova fick tårta med banan och sylt och grädde på till sin ettårsdag sen fick hon sitta och pilla med det, en del kom in i munnen och hon uppskattade den verkligen!
Blir likadant när Myra fyller år om en vecka.
man kan ju köra med banan, grädde och fruktpure om man inte vill ha så sockrigt