Inlägg från: luzorsus |Visa alla inlägg
  • luzorsus

Augustibebisar 2008, del 8

idag ska vi iväg och fira mannens morföräldrars 55 åriga bröllops dag Imponerande!
    Sen blir det lördagsmys!

• luzorsus

Vilda Tiger skrev 2009-08-29 18:56:43 följande:

sockertopp Jag förstår va du menar. Men du - inte går man ifrån ledsna barn på förskola väl?! Usch va det värkte i hjärtat nu! Personalen tar väl hand om dem och tröstar och så!?
    barn gråter när man går.....det är nog alla föräldrar med om fleer gånger, men självklart tröstar personalen då och det går oftast över på en minut..
    Skulle man stanna varje gång de grinar så kommer man aldrig därifrån...tyvärr.
  • luzorsus
    Hallonsocka skrev 2009-08-29 19:32:04 följande:
    Helt off topic. Men en läpp piercing, vad kostar det cirkus? Saknar min gamla nått GRYMT. :-/ funderar liiite på att skaffa ny.
    Älskar min. Tror den kosatde 350 när jag gjorde den för....12 år sen så kanske mellan 3-500 kr skulle jag tippa iallafall.

Mannen tog just t sin efter 11 år........tråkigt tycker jag

Naveln har jag tagit ut och har även haft i näsan..men den är oxå borta, bara läppen kvar, skulle känna mig så naken utan den.
  • luzorsus
    KaOl skrev 2009-08-30 14:09:30 följande:
    måste bara fråga er, helt ot... Vid vilken ålder tycker ni att det är ok att göra piercings (alltså annat än i öronen)?? När har ni (som har piercings) gjort det själva??? vår E som blir 12 i år pratar nämligen om ringar både här och där och det tycker jag är ALLDELES för tidigt - men sedan blir jag lite osäker på om jag tycker 15 eller 18 är rimligt??? Vad tycker ni?
    hål i örat skulle jag tycka va okej i den åldern men inte andra piercings.....vet ej riktigt när jag skulle tycka det var okje, kanske vid 16 års ålder eller nåt...
  • luzorsus
    KaOl skrev 2009-08-30 14:09:30 följande:
    måste bara fråga er, helt ot... Vid vilken ålder tycker ni att det är ok att göra piercings (alltså annat än i öronen)?? När har ni (som har piercings) gjort det själva??? vår E som blir 12 i år pratar nämligen om ringar både här och där och det tycker jag är ALLDELES för tidigt - men sedan blir jag lite osäker på om jag tycker 15 eller 18 är rimligt??? Vad tycker ni?
    Fast går du till en riktig piercare ,som jag tycker alla ska göra, och inte till en guldaffär där de skjuter hål med pistol, så är det 18års gräns på piercings.
  • luzorsus

även 18års åldersgräns på tatueringar...och det tycker jag är skitbra, innan dess vet man ju inget Och knappt då :)

• luzorsus

ja ha en egen häst kostar ju massor,stallplats, foder etc etc etc....listan kan göras lång....därför många bara är fodervärdar..

• luzorsus

får ångest med tanke på vaccinationen......
    Myra får inte, ska vi alla andra i familjen at? Förr vår skull? För hennes skull? Åhhhh.......får ångest...

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8