Tror ni att Michael Jackson lever??
Har ni sett klippet på AB tv när kroppen i helikoptern "reser" sig upp?
Vad tror ni, har han fejkat sin död?
Har ni sett klippet på AB tv när kroppen i helikoptern "reser" sig upp?
Vad tror ni, har han fejkat sin död?
nej, han har inte fejkat sin dod. Han dog. Det ar sorgligt!
Klart han inte har fejkat sin död.
MJ är död. Varför skulle han fejka sin död? Var skulle han gömma sig i framtiden?
Ja, säg det? Han smälter ju inte in i folkmassan direkt.....
Saklart att han e dod, varfor ens tro nagot annat! Det e jakligt sorgligt!
Jag förstår att fans desperat försöker hitta anledningar och orsaker till att han skulle fejka sin död. Det är inget konstigt alls med det, utan helt naturligt. Vi andra är också sånna och det är en reaktion på sorgen och chocken. Jag vet inte hur länge jag trodde att pappa bara skojade och att han snart skulle komma tillbaka efter han dött.
Nej, han lever inte. Och jag fattar inte varför folk skulle tro det om Elvis. Elvis skulle aldrig lura sina fans att han dött.
Och i Michaels fall, om han skulle fejka sin död skulle det nog vara mer troligt om han hade gjort det efter sin comeback, så att folk kunde minnas att han gjorde ett bra "kapitel" i slutet av sitt liv.
vadå är det ingen som tror han kommer återuppstå och börja dansa o sjunga på minnesceremonin... haha, jag tror det... jag har säkert fel. :) Men ja kan ju få tro de tills på fredag eller vad det var :)
Nja, gör han det så lär han ju bli mördad iaf...
De föräldrar till de personer som tagit livet av sig lär ju reagera iaf
eller hur är det nu...
Är det nu som Latoya ska komma fram???
Ja eller sa kan man ju ha ett vuxet perspektiv pa det hela o sorja om man beh gora det o inte krnagla till det med att han skulle ha fejkat sin egen dod.
Tycker det hela ska respekteras o inte gora nagot av det som det inte ar. Tycker det e urlojligt!
Dom enda som kommer o tro att han kan komma tillbaka e hans barn, som ar barn o inte riktigt forstar vad "dod" ar o att han inte kommer tillbaka.
nej kroppen reser sig inte i det klippet, synvilla bara.
Tråkigt men sant. R.I.P. Michael Jackson