• Weird One

Korkad sambo

Här kunde jag kräka ur mig massor, men väljer att bara fråga;

Är det inte bara värmen som fått dig att tänka lite konstigt, solsting hade jag nog skyllt på.
    Hans barn och mitt barn...tråkig inställning...

• Weird One
    Mittilvet skrev 2009-06-30 20:58:27 följande:
    Ska jag vara GLAD???!!!Om de vill leka familj då jag jobbar kan de bestämma hur mycket de vill men när jag är hemma vill jag gärna känna det som om jag har någon talan, är det så svårt att sätta sig in i?
    LEKA FAMLIJ?????

Nu får du väl ge dig!
    Det är hans barn!
    De ÄR en familj.

Ska med detta lämna din tråd så ingen behöver halka på mina kaskadspyor...
  • Weird One
    Mittilvet skrev 2009-06-30 21:01:13 följande:
    Weird One skrev 2009-06-30 20:57:07 följande:
    FL... Jag kan inte förstå emellanåt att jag vänder mig utockin här då det finns så många som njuter av att inte ha viljan att förstå att även en TS är en människa som vill bli sedd.Lågt. Riktigt lågt.
    jag inser att du är en människa med känslor och hela rubbet.
    Men du beter dig som en 5-åring
  • Weird One
    Mittilvet skrev 2009-06-30 21:12:50 följande:
    Han kan låta det andra barnet bestämma hur mycket han vill när jag inte är hemma.Min sambo får göra hur mycket han vill med barnen då jag inte är hemma.Men när två vuxna finns så är det de som kommer överens om vad som ska göras även ifall det kan vara barnets förslag, det är fortfarande de vuxna som gör en överläggning och fattar ett gemensamt beslut.
    kan inte låta bli att svara iallafall.

Han hade nog tagit ett äverläggning med barnet som ville bada.Han ville nog också bada.
    När de mötte dig undrade de om du ville bada.
    Du sa nej av rent martyrskap.

Du ville ju bada, du åkte ju själv senare.
    Är det bestämmanderätten du är ute efter?
    Om du inte hade velat bada, hade inte mannen och barnen fått åka då?

Om jag hade mött min man och våra barn (Ja, våra barn trots att ena är mannens bonus) på parkeringen, ja då hade jag följt med och sagt, vilken bra idé det är skönt att kvällsbada.
    kanske hade jag frågat maken senare utan barnen varför han inte frågade redan i telefon, men jag hade inte blivit så upprörd.

Hade de redan åkt hade jag väl ringt och frågat var de befann sig och mött upp dem.

Varför göra allt till en stor grej, varför bråka om ingenting?
    Vad är det du egentligen är arg över TS?
  • Weird One

TS:

Du säger att vi som kritiserar dig är avskyvärda.
    Men du kallar ditt bonusbarn för utomstående.

Vem är egentligen värst?
    Stackars lilla barn som har en sådan kvinna i sitt liv som känner avundsjuka inför ett barn...

• Weird One
    Mittilvet skrev 2009-06-30 21:20:22 följande:
    Weird One skrev 2009-06-30 21:18:34 följande:
    Vad jag är arg över?Har du inte läst TS och ändå har du mage att spy galla?????
    Du läser ju bara det du vill se, tolkar och vrider på allt, intar försvarsposition.

Orkar inte ödsla mera tid på dig och din tråd.
    Du kommer nog snart finna att du är ensam, den dagen din sambo genomskådar dig.
    Kansle är det därför du inget säger till honom, för skulle han se dina egoistiska manipulativa tankar skulle han nog dra sig ur.
Svar på tråden Korkad sambo