• Venla

Korkad sambo

tänk om fler satte sina barn i första rummet istället för sig själva...
    Stackars dig den dagen som du vaknar upp och märker att världen inte snurrar runt dig....

• Venla

Vem är det som är avskyvärd??? Du skriver ju att din sambo är korkad bara för att han gör saker med barnen.. Hur avskyvärt är det inte att ha en sådan inställning som du har till din sambo och hans barn.

• Venla

Tycker synd om din sambo som skall leva med dig.... Kanske du har PMS eller....

• Venla
    Mittilvet skrev 2009-06-30 21:16:08 följande:
    Jag anpassr mig gärna efter min familj, men utomstående som får godkännande att bestämma står inte högt i kurs.
    Så hans barn är en utomstående??? Nu får du nog ge dig. Om du tycker så illa om hans barn, varför blev du ens tillsammans med honom när du uppenbarligen är olämplig som bonusförälder????
  • Venla

Du är redan en bitter biomamma. Om du ångrar ditt eget barn så behöver du en psykolog, inte FL.

• Venla

Varför startade du den här tråden överhuvudtaget??? Jag börjar mer och mer tro att den hör hemma i sandlådan och är ett troll.

• Venla

lös era kommunikationsproblem då, men låt för tusan det inte gå ut över barnen.
    Läs dina inlägg och ransaka dig själv och ditt beteende. Gör det i morgon efter att du har sovit på saken så kommer du säkert att förstå hur du framställer dig själv. Om du ville bli klappad på huvudet och få höra att du är en duktig flicka så har du kommit fel.

• Venla

Nä, vi förstår faktiskt inte varför du är så förbannad. Du klarar uppenbarligen inte av att förklara det mer än att han inte får hitta på saker med barnen när du inte är med eftersom du inte har fått vara med och bestämma. Det är det som du förmedlar och att hans barn skulle vara mindre värt utan att ge någon förklaring till det. Dessutom skriver du att du ångrar ditt eget barn. Det om något visar att det är du som är problemet, inte han, inte bonus barnet och inte ert gemensamma barn heller.

• Venla

Du kommer långt i livet genom att anse att alla andra är idioter....

• Venla
    Mittilvet skrev 2009-06-30 21:22:54 följande:
    Barnet är gemensamt vilket jag många stunder ångrar.Jag önskar att vi aldrig blev ett par men nu är vi det och jag tänker inte bli en bitter biomamma med barn som slängs hit och dit.Aldrig, aldrig, ALDRIG jag kommer fatta ett sådant beslut, jag kommer kämpa tills jag dör om jag så ska fortsätta spy känslomässigt varannan vecka tills det andra barnet slutar komma hem till oss.
    Ditt eget inlägg nr. 45. Du skriver själv att du ångrar....
  • Venla
    Mittilvet skrev 2009-06-30 22:23:58 följande:
    Du stavade fel.Du menar inse, inte anse.
    Nä, jag stavar inte fel. Jag menar anse, för det är det du gör. Du anser att alla andra är idioter.
  • Venla
    Mittilvet skrev 2009-06-30 23:10:07 följande:
    Bra, då önskar du honom kvar med min familj Sedan måste det vara tråkigt att döma folk du aldrig träffat som korkade, måste vara svårt att leva med att vara så inskränkt i sitt eget lilla liv men bara du trivs så är det bra för dig Sedan ser jag f.ö fram emot då min familj får vara vi utan att dras åt något annat håll
    Oj, vad du var vidsynt nu helt plötsligt. Du dömer ju oss andra i tråden som idioter fast du inte ens har träffat oss. Du anklagar andra för att vara inskränkta, men det är dags att du rannsakar dig själv. Många av dina inlägg går "stick i stäv" med varandra....
Svar på tråden Korkad sambo