• festia

Korkad sambo

Mittilvet skrev 2009-06-30 21:23:58 följande:
    En till som inte läst TS.Ni är helt otroliga, vet ni det?Och det är inte positivt menat.
    Du, vi alla som kritiserar dig har nog läst ts! Tycker du borde rannsaka dig själv om varför du känner avsky för ett barn? Jösses, kvinna. Ta dig i kragen och väx upp.
  • festia
    Mittilvet skrev 2009-06-30 21:31:31 följande:
    Anonym (Spyan) skrev 2009-06-30 21:30:30 följande:
    Nej, problemet är inte jag utan min och sambons kommunikation.
    Gör nåt åt det då? Parterapeut? Nåt borde väl ändå finnas att göra.
  • festia
    Mittilvet skrev 2009-06-30 21:32:37 följande:
    Kragen har jag som en strypsnara kring halsen och dessvärre är jag redan vuxen så jag kan inte ens se ljuset i tunneln just nu.Ni må ha läst men ni förstår ingenting.
    Försök få oss att förstå då? Fattar verkligen inte problemet. Det jag får ut av ts är att du verkar tycka att hans barn är nån sorts parasit. Vad exakt är problemet? Att du blir sur för att far och son vill åka iväg och bada spontant? Måste han alltid fråga dig om du ska med? Han kanske tog hänsyn eftersom du hade jobbat 14 timmar och antog att du inte ville följa med.
  • festia
    Mittilvet skrev 2009-06-30 21:37:11 följande:
    Läs TS. Och prova nåt nytt:Försök sätt dig in i situationen till skillnad från andra.
    Eftersom alla här HAR läst ts och du påstår att vi inte "förstår"... inser du då inte själv att du är en del av problemet?
  • festia
    Mittilvet skrev 2009-06-30 21:39:28 följande:
    Nej, däremot inser jag att de flesta andra är idioter milt sagt.Ta illa upp om du vill, jag struntar allvarligt talat i vilket.
    `
    "Take´s one to know one" är ett riktigt bra ordspråk som svar på ditt inlägg.
  • festia
    Mittilvet skrev 2009-06-30 21:45:08 följande:
    Fyndigt, men om du mår bättre av det så kan jag kalla mig idiot för det är det jag är för er som saknar intelligens att förstå och sätta er in i andras situation.Jag har hög förståelse eftersom jag varit med om både himmel och helvete.
    Ja, jag är ganska fyndig ibland jag! Javisst, du får kalla mig, dig själv och hela världen för idioter om du vill. Men tror du att du får mer förståelse då? Jag har väldigt lätt för att sätta mig in i andras situation, men just nu har jag lättare att sätta mig in i barnets som helt klart är hatat (?) av sin styvmamma.
Svar på tråden Korkad sambo