• Nellee

Korkad sambo

Först måste jag fråga om ts haft ett annat nick förut? Min första reaktion var att svara ganska ilsket, men sedan kände jag igen vissa saker i dina inlägg. Den "bonus"mamman missförstod jag oerhört mycket och bad om ursäkt för det. Om det är samma medlem tycker jag att det är jobbigt för dig att din situation inte blivit bättre.

• Nellee
    Dessvärre har du rätt, precis som Niah, jag har bytt nick.Jag blev avstängd för mina känslor och mitt behov att ventilerade pappar inte vissa men fick komma tillbaka efter någon månad eller om det var fler.Precis som att allt blir frid och fröjd bara för att jag inte skriver i forumet.Jag är inte elak av naturen men de påhopp som kommer i forum av vissa får mig att se rött
    Vad jobbigt att din situation inte har ändrats. Hoppas du får en skön semester och kan vila upp dig lite, det behövs.
  • Nellee

Barnens rätt- Har läst inlägg skriven av ts förut och det handlar inte om svartsjuka/hat mot barnet eller sambons tidigare liv. Problemen med barnet är större än så. Det gäller även barnets biomamma, hon har inte heller haft det lätt med honom. Det är såklart svårt att veta om man bara läser ts eller några inlägg i den här tråden. Men de har inte haft det lätt. Förlåt ts för att jag svarade på det, men kommer så väl ihåg hur tufft ni har haft det.

Svar på tråden Korkad sambo