Inlägg från: LindaJohansson81 |Visa alla inlägg
  • LindaJohansson81

Korkad sambo

Kan man inte göra planer med barnen UTAN att den andre vuxne är inblandad?
    Jag bestämmer ofta saker själv med barnen UTAN att fråga min nya. För ibland vill man helt enkelt göra saker ensam. Förstår inte vad grejen är?

• LindaJohansson81
    Mittilvet skrev 2009-07-09 17:04:30 följande:
    Hahaha, "behandla"... Hur får ni ihop resten av livet med er fantasi, är inte det jobbigt för folk i er närhet?Ni behöver inte svara, jag vet redan svaret och är glad för er skull att det finns andra som inte heller kan hålla sig till verkligheten.
    Om du nu är så jävla missnöjd över din situation gör något åt det då! Gnäll inte på oss som mår bra och Har LYCKLIGA relationer,. Att du inte klarar av att vara vuxen och hantera dina situationer är faktiskt DITT problem.
  • LindaJohansson81
    Mittilvet skrev 2009-07-09 19:10:44 följande:
    Jag tror inte du är lycklig, isåfall hade du inte varit så otrevlig som du är.
    Jag är inte otrevlig endast mot dem som inte förtjänar mitt trevliga bemötande.
  • LindaJohansson81
    Mittilvet skrev 2009-07-09 23:42:37 följande:
    Dvs ingen enligt dig Lyckosamt för dig verkar det som du lever i en skyddad värld, hade någon i min någorlunda närhet varit som du hade den människan blivit väldigt ensam. Kanske därför du skaffade barn
    Ja, om så var fallet så hade jag nog HELLRE varit ensam, sedan är det inte jag som har problem med mitt privatliv.

Nä, nu drar jag till Damaskus.

Lämnar härmed tråden.
Svar på tråden Korkad sambo