• Fridolino

Hur ofta äter du glass på sommaren?

Jag måste erkänna att senaste tiden har det blivit en liten glass var och varannan dag... Hur ofta käkar ni glass.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta äter du glass på sommaren?
  • Vill Nu

annat - idag är min första sockerfria dag.. bestämt mig för att gå ner mina sista gravid-kilo... så inget sånt för mig. men igår åt jag 7 glassar för att kompensera. så eg ville jag klicka i Varje dag =)

• JuliaåRonjasmammis

Annat; ca 2-3 ggr per sommar (under ca 3-4 månader). Är ingen glassmänniska.

• Fridolino

haha okej, vad duktig du är, jag är en liten glass junkie.. inte bra..

• Vill Nu

Jag äter glass varje dag/året runt.. därför har jag några kilo kvar =))

• lövet2

Annat: Det beror på vädret. Sol och varmt = 1-2 glassar/dag. Regn, mulet, svalt = ingen glass alls.

It doesn´t work like that!
  • SuzR

tja, jag föredrar sorbet glass eller en isglass..det händer men jag tycker gräddglass är lite väl gräddigt...åh fan..haha. sorbet däremot..mmmm

• Jag är den bästa mamman dom har

2-4 st om dagen kan inte motstå nu i värmen

021229, 040817, 070111, planerad BF 100112 Jag är nu i V 13
  • Shorona

Väldigt sällan eftersom jag är latosintolerant och nästan bara vill ha glass jag inte kan äta.
    Laktosfria glassen tycker jag verkligen inte om!

♥Niclas 061103 ♥Bf 091113
  • Tecken

I snitt en gång i veckan, kanske. Beror ju lite på vädret.

• After Forever

Någon/några gånger i veckan.

• Aiwendil

Varma dagar som dessa blir det en twister varje dag men normala sommardagar, kanske en glass i veckan/varannan vecka.

Isak ska få en lillebror ~ BF 2009.08.21
  • Anova

jag gillar inte glass, jag brukar ta en dricka istället då de andra äter glass.
    Max en gång per sommar blir det en glass, jag har inte ätit någon än.

• JuliaåRonjasmammis
    Fridolino skrev 2009-07-01 14:22:36 följande:
    haha okej, vad duktig du är, jag är en liten glass junkie.. inte bra..
    Haha, nej tyvärr handlar det inte om att vara duktig, jag har dessvärre andra laster istället! *smuttar på rosévin och knaprar ost & kex*
  • CeeJay

En till två gånger i månaden, tyvärr

Jag ÄLSKAR glass och hade jag inte behövt gå ner i vikt hade jag ätit flera stycken om dagen

• Angels Fall First

Beror på hur långt ifrån glassen jag bor  

Just nu så bor jag för långt ifrån och då blir det kanske glass tre gånger på en sommar
    När jag hade fem minuters gångväg till affären så blev det glass mer eller mindre varje dag  
    mina svenska bostäver kommer och går
Svar på tråden Hur ofta äter du glass på sommaren?