• Majki

Hård i magen, HJÄLP!

min son är 8 månader har varit hård i magen sen han föddes. DET ABSOLUT BÄSTA då jag vet efter som jag testat allt är. KATRIN PLOMMON pure.... jag började för att få igång det. gav jag EN hel sådan liten burk i gröten på morgonen sen tog det inte lång tid så bajsa han själv. sen fortsatte jag med lite mindre katrin plommon i varje gröt och mat portion.. direkt jag slutade blev han hård igen.. men detta gör i alla fall så han kan bajsa själv och på så sätt får vänja magen och trycket vid att bajsa själv så tillslut så klarade han av att bajsa utan någon hjälp alls:)

• Majki

vällingen ska du köra ORGINAL mess smör.. det kör jag.. funkar också skit bra. DET finns INTE salt i mess smör som jag ser att folk brukar påpeka..

• Majki

ja det förstår jag för mess smör är absolut inte gott:P jag ger 1 STOR tesked till 200 ml välling

• Majki

men det får du ge några gånger innan det ger effekt.. och ska det ge effekt måste man ge det i all välling.

• Majki

ja min son va hård imorse så jag blanda i en hel burk o gröten :P och han har redan bajsat:P

• Majki

använder inga apoteks varor:) forsätt med katrinplommon bara. det löser upp det som redan är hårt också:)

• Majki

i början testa jag laktolosen men det funka inte alls på min son. men det absolut bästa är katrinen:) kör på det ett tag så kmr du märka stor skillnad

Svar på tråden Hård i magen, HJÄLP!