Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

en tråd för oss män, om oss män och våra manliga problem

lingonben skrev 2009-07-03 00:04:53 följande:
    *Anonyma har ingen rätt i samhället och ingen åsikt värd att respektera*
    Ok då, då framför jag inte mina synpunkter i detta ämne.

Hej då
  • Anonym

kukstorlekar och infantila kvinnor är nog inte de största manliga problemen, kanske inte dom mest väl valda ämnena, särskilt inte då kukstorlekar har trådar i överflöd och hela fl svämmar över av infantila kvinnor

ha de så sköj :)

• Anonym

hyssssccchhhhh!

(den som kallar sig anonym (2) är inte den som skrev #2, bara så ni vet!

• Anonym
    lingonben skrev 2009-07-03 01:18:20 följande:
    Utmärkt beslut, kan man inte stå för vad man tycker kan man lika gärna vara tyst
    Jaha, lingonben? Och var hittar vi informationen om dig som undanröjer den anonymitet som du gömmer bakom aliaset lingonben? Ditt namn, t.ex.
  • Anonym
    lingonben skrev 2009-07-04 22:20:24 följande:
    Nån mer än jag som inte hörde nåt ....
    Intressant hur många av inläggen i tråden som handlar om de inläggen som inte finns :) Å att så gott som alla inlägg är anonyma, även om det inte råkar stå anonym, det blir ju liksom inte mindre anonymt bara för att det råkar stå en annan kombination av bokstäver, mer eller mindre slumpmässig.

Tramsigt, ja verkligen :)
  • Anonym
    lingonben skrev 2009-07-05 01:44:07 följande:
    mm, och det beror ju på att anonyma helt enkelt inte vet hur man håller käften
    dito
    lingonben skrev 2009-07-05 01:44:44 följande:
    och jag kan sätta min katt i pant på att alla är kvinnor ..
    å där rök din katt...

Men eftersom tråden till sist verkar ha fått lite liv, sannolikt tack vare de anonyma som hållt liv i den :), ska jag låta er va ifred nu med era storleksdiskussioner, själv har jag aldrig ens mätt min, det har aldrig behövts, det ni :)

hejhej
  • Anonym

Att skriva på FL om att inga tjejer får vara här, gör ju att den mest obstinata och oftast den jobbigaste gruppen rödstrumpor söker sig dit med sina slevar och grytlappar i högsta hugg :P

Vem orkar kriga och leta fel på allt hela dagarna, ha lite skoj istället o njut av livet!

Svar på tråden en tråd för oss män, om oss män och våra manliga problem