• Ulf Harrys Farsa

Det verker kännas Platt-Tv banne mig....

Men Jag har inte syfte att köpa en överprissatt LED när det finns LCDér med lika bra bild för halva priset.

Förslag på 42-46" LCD´s ?

Är bara intresserad av kända märken.

Sony
    Philips
    möjligtvis Samsung
    inte LG
    Sharp trodde jag va bra, men får extremt dålig kritik.

Några tips, runt 15lax

• Svar på tråden Det verker kännas Platt-Tv banne mig....
  • Ulf Harrys Farsa

mmm Sony är lockande, och en eloge till dom för att dom la ner att tillverka Plasmas (av anledningen att dom bara pajjar och kostar garantipengar) ;)

ska kika på den, tack.

Fler förslag?

• c0ol

Nej, skulle inte jag heller vara med sådan clouding, det var lite på min tv när jag köpte den, som med all lcd, men det försvann på ett par veckor

• cheber

Klockren kommentar på den sajten: "They'll leave a not-completely-black horse's head in your bed. " :D

• Anghammarad

Jag var förr helt inställd på en Samsung LCD men har de senaste veckorna bytt åsikt och idag skulle jag antagligen köpa en Panasonic Viera plasma

• Ulf Harrys Farsa
    Anghammarad skrev 2009-07-08 09:29:35 följande:
    Jag var förr helt inställd på en Samsung LCD men har de senaste veckorna bytt åsikt och idag skulle jag antagligen köpa en Panasonic Viera plasma
    allergisk mot Plasma, mest för att skiten inte går att transportera och är extremt känsliga för ströljus, t.ex lampor, fönster etc.

Och det finns ju en anledning till att Sony t,ex slutade tillverka Plasmor som sagt.
  • Lilda

Varför inte LG? Jag gillar deras LH5000

• Ulf Harrys Farsa
    Lilda skrev 2009-07-08 10:20:04 följande:
    Varför inte LG? Jag gillar deras LH5000
    extrem masstillverkning, mycket skiftande kvalité, plus att jag till viss del är Prylbög :)
  • Ulf Harrys Farsa

schysst med lite för dyr, orkar inte sätta mig i regeringsförhandlingar igen ;)

Philips 47PFL9664H Pris: 22lax

Svar på tråden Det verker kännas Platt-Tv banne mig....