• Miamou

Är helt ny här inne...

...och undrar om jag har kommit till rätt forum för mig?

De inlägg jag ser nu handlar mer om små barn vilket får mig att undra om jag ska stanna här?

Ni som har varit här länge- hur är det här inne? Kommer jag att få ut något adekvat för de problem jag stöter på i mitt liv med tonåringar?

OM jag inte har hamnat rätt- är det någon som vet ett passande forum för mig?

Må så gott alla/ Miamou

• Svar på tråden Är helt ny här inne...
  • Girlinthecity

Ja, du kan väl ge det ett försök? Du behöver vill inte avsluta ditt konto så fort du blivit medlem? Avgör sen själv vad du får ut av det. Gillar du det inte så kan du prova något annat forum.

• Yollis

tycker jag ser en hel del inlägg om tonåringar, många har ju både småttingar och tonåringar.

Vissa har ju även vuxna barn (som min mamma tex )

♥ Tuva 2006 ♥ Lillebror BF 14/11 - 09 ♥
  • Miamou
    Girlinthecity skrev 2009-07-03 11:57:54 följande:
    Ja, du kan väl ge det ett försök? Du behöver vill inte avsluta ditt konto så fort du blivit medlem? Avgör sen själv vad du får ut av det. Gillar du det inte så kan du prova något annat forum.
    Absolut att jag ska ge det en chans, inte tu tal om det!
    Självklart har jag en del att tillföra för småbarnsföräldrar eftersom jag själv har passerat det...men jag undrade mest i hur stor utsträckning jag själv kommer att kunna ventilera- det är ju därför man befinner sig på ett forum- för att få "hjälp" med sina funderingar...och då finns det ju inte så mycket för mig att hämta om det inte finns dom erfarenheterna här, menar jag.
  • Miamou

Vet ni något forum som skulle passa mig?

• Girlinthecity
    Miamou skrev 2009-07-03 12:05:56 följande:
    Absolut att jag ska ge det en chans, inte tu tal om det! Självklart har jag en del att tillföra för småbarnsföräldrar eftersom jag själv har passerat det...men jag undrade mest i hur stor utsträckning jag själv kommer att kunna ventilera- det är ju därför man befinner sig på ett forum- för att få "hjälp" med sina funderingar...och då finns det ju inte så mycket för mig att hämta om det inte finns dom erfarenheterna här, menar jag.
    Ja, men det är det jag menar. Känner du att du får hjälp, då har du hittat rätt forum, känner du det inte, fel forum.
  • Yollis
    Miamou skrev 2009-07-03 12:06:24 följande:
    Vet ni något forum som skulle passa mig?
    www.babyboom.nu vet jag oxå har en egen del med tonårsmorsor som snackar
    ♥ Tuva 2006 ♥ Lillebror BF 14/11 - 09 ♥
  • Miamou
    Girlinthecity skrev 2009-07-03 12:08:15 följande:
    Ja, men det är det jag menar. Känner du att du får hjälp, då har du hittat rätt forum, känner du det inte, fel forum.
    Jag förstår...ville bara få en inblick av er andra som ändå har varit här ett tag och vet huruvida det förekommer "tonårsproblematik" i stor utsträckning...själv känner jag att man måste hänga här ett bra tag för att få grepp om allt och då är det bättre att någon redan nu säger att "ingen ide...här inne går 99.9% till småbarnsproblem" så slipper jag ju "slösa bort" tid...
  • Miamou
    Yollis skrev 2009-07-03 12:09:19 följande:
    www.babyboom.nu vet jag oxå har en egen del med tonårsmorsor som snackar
    Tack! Jag ska kika även där.
  • Pruttiluskan

För mig tog det ett bra tag innan jag hittade överallt här inne...men ge de lite tid så ska du se att du kommer hitta massor!!!
    Har hittat många trådar som hjälpt mig igenom vissa händelser!

Skönt när man slipper känna sig ensam! Välkommen hit! =)

• Miamou
    Pruttiluskan skrev 2009-07-03 12:21:20 följande:
    För mig tog det ett bra tag innan jag hittade överallt här inne...men ge de lite tid så ska du se att du kommer hitta massor!!! Har hittat många trådar som hjälpt mig igenom vissa händelser! Skönt när man slipper känna sig ensam! Välkommen hit! =)
    Tack snälla!
Svar på tråden Är helt ny här inne...