Inlägg från: Anonym (Tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjej)

Sex-träff med en annan tjej

Jag lever ett helt vanligt samboliv med min sambo och våra 2 barn. Min största dröm är att få ha sex med en annan tjej och nu har jag hittat en super söt tjej som vill träffa mig om några veckor.
    Hon har fått frikort ifrån sin man att ha sex med en annan tjej så länge inga känslor är inblandade. Hur ska jag framföra mitt önskemål till min sambo?
    Hittills har han inte reagerat när jag har hånglat och tagit på mina tjejkompisar när vi har t.ex varit ute och festat. Han vet även att jag tänder på tjej-sex när det gäller porrfilmer.
    Åh, jag är så nervös. Jag vill verkligen träffa den här tjejen men är så rädd för att min sambo ska bli arg eller sårad.
    Det sista jag vill är att han ska ta illa vid sig. Jag är absolut inte ute efter ett förhållande med en tjej utan vill bara få ha en skön stund.

Alla tips mottages:)

• Svar på tråden Sex-träff med en annan tjej
  • Anonym (Tjej)
    Miamou skrev 2009-07-03 13:54:34 följande:
    Har du och din sambo pratat om att en eventuell träff med en samkönad kan bli aktuell?Prata med din sambo om hur du känner...
    Nej vi har ju inte gjort det.
    Fast jag har ju sagt att jag vill ha sex med en annan tjej. Minns dock inte vad han respons va..
  • Anonym (Tjej)
    Miamou skrev 2009-07-03 14:04:30 följande:
    Anonym (Tjej) skrev 2009-07-03 14:02:26 följande: Prata igen då...avvakta hans reaktion men gör inget bakom hans rygg....hoppas ni löser det!
    Nej gud nej, det skulle jag aldrig göra.
    Säger han nej så accepterar jag självklart det. Även om det skulle vara med sorg i hjärtat.
  • Anonym (Tjej)

Ingen annan som har tips och råd. Kanske finns något som har varit i samma sits.
    Självklart vet jag att enda lösningen är att prata med min sambo men jag vet inte exakt hur jag ska framföra det hela.

• Anonym (Tjej)
    Anonym skrev 2009-07-03 14:19:38 följande:
    Jag ville.. Men sambon var inte förtjust i tanken.. Jag fick om jag verkligen ville, men det var ingen han hade större lust med, så jag lät bli.. Bättre att vara ärlig och prata.. Det värsta du kan få är ett nej ..
    Ja jag vet men jag vet inte hur jag ska framföra det. Vill ju känna att det är bra stämning och hitta rätt tillfälle.. {#lang_emotions_undecided}
  • Anonym (Tjej)
    Anonym skrev 2009-07-03 15:40:08 följande:
    Jag har oxå två barn och är gift. Några gånger om året träffar jag en kvinna för sex. Det är jätteskönt att slippa vara fru o mamma nån gång ibland. Vi har jätteskön tjejsex och min man uppmuntrar mig. Efter en natt med tjejsex så brukar jag och min man ha massor med sex.Min man säger att tjejsex aldrig kan räknas som otrohet...;)
    Det låter ju helt underbart. Jag hoppas att min sambo ser på det på samma sätt:
    )
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (: )) skrev 2009-07-05 01:54:45 följande:
    Jag fick nyss ett sms av tjejen där hon skrev att hon haft sex med en annan tjej inatt (timme sen), vi har pratat om det ofta och jag blev bara så himla glad för hennes skull. Sen är det ju inte helt fel att få veta lite detaljer när hon kommer hem hehe
    Åh jag blir så avis.
    Jag vill verkligen också men har inte riktigt hittat rätt tillfälle.
    Om han tar illa upp och ser det som otrohet så finns det ju aldrig något bra tillfälle att ställa en sån fråga...
  • Anonym (Tjej)

Anonym ((A)) skrev 2009-10-01 01:44:00 följande:

Jag vill också testa ha sex med en tjej men hur får man tag på villiga tjejer då?Detsutom är jag överviktigt så det här med att chatta och smsa först, sedan ses ja bara tanken gör mig nervös pgahur jag ser ut är väl rädd att jag inte ser så tillräckligt bra ut kanske hihi ... kroppen menar jag då alltså.
    Glöm dina tankar om hur du själv ser ut. Du duger precis som du är! Om du vill ha sex med en annan tjej så tycker jag absolut att du ska ta chansen när du får den
Svar på tråden Sex-träff med en annan tjej