• Anonym

Sex-träff med en annan tjej

Jag ville.. Men sambon var inte förtjust i tanken.. Jag fick om jag verkligen ville, men det var ingen han hade större lust med, så jag lät bli.. Bättre att vara ärlig och prata.. Det värsta du kan få är ett nej ..

• Anonym

Jag har oxå två barn och är gift. Några gånger om året träffar jag en kvinna för sex. Det är jätteskönt att slippa vara fru o mamma nån gång ibland. Vi har jätteskön tjejsex och min man uppmuntrar mig. Efter en natt med tjejsex så brukar jag och min man ha massor med sex.

Min man säger att tjejsex aldrig kan räknas som otrohet...;)

• Anonym

TS
    Jag har en väninna som brukar vara sugen på tjejsex och min man vet om att vi har varit sugna på varandra. Jag var hos henne en kväll och drack lite gott vin och pratade och det slutade med att vi kysstes och slickade varandra. Min man visste att detta kunde hända och ville gärna höra detaljer efteråt. Han har dock sagt att om det händer igen så vill han vara med.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-09-11 13:37:22 följande:
    TSJag har en väninna som brukar vara sugen på tjejsex och min man vet om att vi har varit sugna på varandra. Jag var hos henne en kväll och drack lite gott vin och pratade och det slutade med att vi kysstes och slickade varandra. Min man visste att detta kunde hända och ville gärna höra detaljer efteråt. Han har dock sagt att om det händer igen så vill han vara med.
    Tillägg: berätta rakt ut bara om hur du känner. Bara du vet egentligen bäst hur din man känner kring sådant..
  • Anonym

Jag tycker till skillnad från alla andra att du ska gå lite långsamt fram.

Nämn för honom än en gång att du är sugen på tjejsex och fråga honom lite allmänt sådär om va han skulle tycka och känna om du skulle ha sex med en tjej (svartsjuka osv).

Om han verkar negativ eller besvärad av det hela så skrota hela projektet.

Om han verkar positiv eller neutral kan du ju lite försiktigt droppa att du har känner en tjej som du känner dig attraherad av och att du vet att hon också vill ha sex med dig (mer behöver du ju inte nämna, än iaf) .

Får du grönt ljus är det bara att köra.

Svar på tråden Sex-träff med en annan tjej