• Julienne

Airtours?

Jag har bara tidigare rest med Apollo, Ving och Fritidsresor. Har nu hittat en restresa med Airtours. Är det ett reko bolag? Plus/minus?

• Svar på tråden Airtours?
  • Mama Africa

Har rest med dem en gång, var inte nöjd med personalens bemötande, vi fick inte det hotellrum vi hade bokat och de var inte ens intresserade av att hjälpa till. Men vi kan ju haft otur och träffat en guide som hade en dålig dag... såna guider kanske finns på andra bolag också...

• kassio

Vi har rest med Airtours två gånger, dock inte restresa. Upplevde ingen skillnad mot övriga jag rest med (Apollo och Fritidsresor).

• mm m

Har bara rest med de en gång och blir nog inga fler gånger heller..

Tog en sista minuten ssom var ganska dyr men vad gör man. Hotellet var helt ok kommer inte ihåg om vi la till för att veta att vi hade kyl på rummet men tror det.

Grejen var att den information om hur vi skulle träffas när vi kom fram för att få reda på vilken buss vi skulle åka inte stämde. så det slutade med att vi väntade, väntade, letade och letade tillslut efter flera timmar fick vi ta gpå en som kunde ringa till sverige eftersom vi inte visste vilket hotell vi skulle till heller..

Fick betala nästan 1000kr i taxi för att ta oss dit. Hade med mig en diabetiker som mste ha insulin kylt annars dunstar det och behöver mat för att hålla sockret i skick.

Som tur var så hade jag pengar med mig (då de andra skulle växla på hotellet när vi kom fram)

• Ciceli

Precis som vilket annat charterbolag som helst. Samma skrot och korn känns det som.

Försöker att undvika charter, men de få ggr jag har åkt så är det just Airtours som varit bäst. Inga förseningar, trevlig personal och framför allt lägre priser än övriga bolag.

Svar på tråden Airtours?