Inlägg från: liamochlukasfaster |Visa alla inlägg
  • liamochlukasfaster

Tror någon matar min katt!!

har samma problem med våran lilla Gustav han kom inte hem på ett tag för jätte länge sedan sen kom hen hem och ahn är lång hårig så vi rakad han för att han fått tovor sen var han borta i nprgar veckr igen då trodde vi att han inte ville komma hem bara för att vi rakade han men sen vistade det sig att Gustav blir matad av våra två grannar så han vill inte komma hem nu:( jag vet att han har det bra där men dom vill inte heller ta något ansvar ölver honnom och hem till oss och våra katter vill han inte komma dom "känner" inte varanda längre han har vuxit upp med våra två andra katter och dem har han bott med hela livet tills någramådarsedan då vi fick reda på att han blir matad av grannarna känns jätte jobbigt för dem borstar han inte dom rakar han inte han får ju tovor i pälsen med och det gör ju ont på lång håriga katter! Vi vet inte vad vi ska göra vi kan inte tvinga han och ra inne han har alltid varit ute efterom vi bor på landet typ fast i ett omsåde. Vet hur jobbigt detta är! Hoppas det blir bra för dig ska läsa lite mera vad dem anra har skrivigt med kanske jag med får några tips då(:
    Hoppas på det bästa för dig!

Svar på tråden Tror någon matar min katt!!