de har låst in min son!
Anonym (LEDSEN) skrev 2009-07-06 21:45:30 följande:
Vet ni jag tycker vi lägger ner detta nu.Ni som valt att tro på mig, tack och ni andra som ff lever i fantasivärlden får vi hoppas aldrig behöver någon hjälp....sannolikheten att ni blir bemötta på helt fel sätt är betydligt större än att det blir på ett bra vis.Hoppas i allafall mitt budskap nått fram och sen vill jag bara tacka dig/er som gett mig några betydelsefulla länkar. kram på er alla och håll i era ungar.....Jag har en son som är i farozonen för att det problem han har inte blir fixat innan han blir tonåring för BUP har inte gjort vad du skulle, tycker jag...
Men i mitt fall har och är soc ett stort stöd för mig och de har gjort och gör jättemycket för mig, jag har haft tur...
Men jag är väldigt rädd då min son har sociala problem och kan säkerligen halka i fel sällskap väldigt lätt, det har ju hänt förr då han gick vanlig skola, någon sa åt honom att göra en dum sak och han gjorde det utan att tänka...han har redan backat rejält vad gäller hans problem och nu vet jag inte riktigt hur han ska kunna gå i skolan över huvud taget eftersom inget fungerar även om han går i specialklass 5 elever och 2 pedagoger..
Hoppas det löser sig till det bättre för er och jag hoppas ni kan få in lite mer kompetenta männsikor som kan hjälpa dig och din familj...jag har inte läst allt i denna tråd...
Gå vidare och högre upp om det går...tidningen, polisen, fråga om det finns någon som kan hjälpa er med försvar i rätten utan att set ska kosta skjortan...