• jahopp

Foglossning i V12???!!

Är det möjligt att få foglossning i vecka tolv redan???
    Hur känns de??

Jag har sjukt ont i svanken o höfter. Vissa dagar kan jag knappt gå.
    Jag vet inte vad som ör på tog.
    Ibland smärtar de även i bäckenet.

Någon som har något bra svar på detta????

• Svar på tråden Foglossning i V12???!!
  • jahopp

Tack för all bra svar =)
    Ska ringa läkaren i morron o boka en tid o se vad dom har att säga om saken.
    Något måste göras iaf, kan inte sköta mitt jobb ordentligt.
    Vill hellst inte bli sjukskriven, skulle klättra på väggarna av att ligga hemma i ett halvår innan jag får ett litet sällskap om dagarna.
    Men visst finns de nå typ bälte eller något som man kan få som ger stöd o så??
    De lär ju vara värt att testa ändå??

• jahopp

Eller ä'r de BM som man ska kontakta för detta eller är de läkaren??

• jahopp

Jag ringde min BM idag men hon var ju inte till någon större hjälp.
    Hon sa att de var mkt ovanligt med foglossning så här tidigt o bla bla bla. Men någon hjälp de fick jag minsan inte.
    så ringde jag sjukhuset o dom sa att jag skulle gå genom BM.
    Men hur tusan ska jag kunna göra de när hon tycker jag ska avvackta några veckor.
    Några veckor!!!
    Min rygg kommer gå av!
    Jag kan ju knappt gå som de är nu. O jag berättade allting för BM men nej då, jag skulle minsan vänta!!!

Vad ska jag göra nu då???

• jahopp

Ska till läkaren på måndag så får se vad dom säger då =)

Men tycker de var lite dåligt av BM att ta så lätt på de, typ som om "jaha, vad vill du jag ska göra? trolla??" Sådan attityd var de typ. dumförklarad till max.

hoppas inte de blir värre utan att de håller sig max så här o sen försvinner helt =)

• jahopp

rullator o rullstol??
    Kan de blir så hemskt alltså??
    Nej fy fasiken de vill jag verkligen inte. nu blev jag lite rädd. hehe

• jahopp

var till läkaren igår och hon kunde inte komma fram till något annat än foglossning.
    Än så länge så klarar jag av mitt jobb men har förvarnat min arbetsgivare att de KAN hända att jag måste bli sjukskriven men att jag ska bita ihop så länge de går. För min egen skull du jag bara går på timme o behöver alla pengar jag kan få innan knodden anländer =)
    Men hon var förstående då hon själv fick foglossning tidigt med alla sina 3 barn.
    Och läkaren sa att när de kommer så här tidigt så är de möjligt att de försvinner efter ett tag. så jag hoppas verkligen på de =)

Kändes tusen ggr bättre efter jag varit till läkaren =)

Jävla BM o ignorera en på de där viset. hon trodde säkert jag hittade på för att få bli sjukskriven.
    Finns ju tydligen sådanna människor som bara hittar på, riktigt dåligt tyker jag, för de förstör bara för oss andra som verkligen behöver hjälp.

Svar på tråden Foglossning i V12???!!