• Egina2

Foglossning i V12???!!

fick foglossning före v. 12..kanske v. 10 denna gång.. är gravid med 3:e..kommer väl tidigare för varje barn. köp ett stödbälte, hjälper jättebra..medans man använder d kan d kännas som d inte hjälper mkt, men när man haft d hela dgn o sen tar av d så känns d jätteskönt och vissa dgr slipper man värk tom..jag har inte haft ont på en vecka ca nu tror jag :) sätt d ganska hårt oxå, utan att d gör ont såklart.

hoppas d blir bättre för dig!!

• Egina2
    jahopp skrev 2009-07-07 10:22:11 följande:
    Jag ringde min BM idag men hon var ju inte till någon större hjälp.Hon sa att de var mkt ovanligt med foglossning så här tidigt o bla bla bla. Men någon hjälp de fick jag minsan inte.så ringde jag sjukhuset o dom sa att jag skulle gå genom BM.Men hur tusan ska jag kunna göra de när hon tycker jag ska avvackta några veckor.Några veckor!!!Min rygg kommer gå av! Jag kan ju knappt gå som de är nu. O jag berättade allting för BM men nej då, jag skulle minsan vänta!!!Vad ska jag göra nu då???
    vilket dum bm..kanske du skulle byta.
    jag sa till min på inskrivningen, alltså v. 11, att jag kännt av lite foglossning. hon sa att jag kunde börja med stödbälte direkt, hon sa att d är bra att använda som förebyggande oxå.
Svar på tråden Foglossning i V12???!!