Inlägg från: Jessica C S |Visa alla inlägg
  • Jessica C S

    Hej alla! Och välkommen alla nya

    Spomenka--- Men oj då! Låter inge kul för honom. Hoppas att han inte får något mer anfall innan de får bukt med stenen.

    Gustaffson, vad bra att du får göra röntgen. På tiden, verkligen bra att de inte nonchalerar problemet längre.

    Sitter och läser om svininfluensan och skräms upp. Jag blir ju så rädd för eländet, tänk om jag förlorar någon jag älskar igen, eller om jag dör och barnen förlorar mig. Usch är kanske extra rädd för döden nu när mamma nyss har dött....

    Nåja, nu ska jag sluta läsa om det iallafall, och tänka på något roligare. Kram på er!


  • Jessica C S

    Hej alla! Hoppas ni har det bra, och haft en bra sommar! Eller har menar jag, sommaren är ju inte slut än

    Vi har haft fullt upp under semestern, hittat på mycket. Så det blir till att vila upp sig efter semestern 

    Annars så har vi haft det tufft ett tag. Vill inte riktigt gå in på detaljer, men det har blivit många sömnlösa nätter och många diskussioner om hur vi ska göra....

    Kram på er alla, ber en bön för er!


  • Jessica C S
    yatzy skrev 2009-08-27 20:03:08 följande:
    På tal om starkt - är det någon som inte har sett team hoyt så gör det!!
    " target="_blank">

    Vet inte hur många gånger jag har suttit och gråtit framför den videosnutten nu ... har planer på att visa den som inledningsord i kyrkan nästa gång det är jag som är mötesledare.
    Åh, den kan jag inte titta på utan att gråta. Vad gör man inte för sina barn? Och vad gör inte Gud för sina barn

    Ber en bön för er alla i tråden och för de böneämnen ni tagit upp.

    Ni får gärna be lite för mig också, det har varit så svårt att ta mig upp ur den svacka jag hamnat i efter att mamma dött. Jag vill resa mig, bli mer social, orka mer, få fart på drivkraften, börja skriva, börja be mer osv, jag vill! Men det går trögt. Jag behöver Guds hjälp....
  • Jessica C S

    Tack, ni är underbara som ber!
    Och det var väldigt vad fort det hjälpte Inatt låg jag vaken och tänkte på allt jag vill göra, och idag kunde jag inte bärga mig tills jag kunde få sitta ner och skriva på mina projekt

    Jag har en lång och svår väg att gå, men jag vandrar den inte ensam. Jesus är alltid med {#lang_emotions_heart}


  • Jessica C S

    Yatzy, underbart att amningen fungerar den här gången!
    Nu blir jag påmind om hur det är första tiden, man gör inget annat än amma, amma och åter amma! Men det lugnar ner sig, ju fler veckor som går desto längre går det mellan amningsstunderna, och rätt vad det är är bebisen fyra månader och vill skynda på amningsstunderna för att hinna titta på syskonen som springer förbi
    Jag ska be att det lättar snart och att du känner dig piggare!

    Spomenka, den kursen har jag aldrig hört talas om! Men det verkar väldigt intressant tycker jag


  • Jessica C S

    MrsK--- Jag ber för er och er släkting som förlorat sin livskamrat   *kramar om*

    Förnöjsam-- Ber att förkylningen ska lätta!

    Betania-- Åh, vad jobbigt! Ber för dig och er. Jag hoppas att det kan gå vägen, och om det inte gör det så ber jag att ni med guds hjälp ska orka igen.

    Gustafsson-- Åh, just det beskedet man inte vill ha efter en cellprovskontroll Men Gud är med dig! Jag ber för dig!

    Hammoleket--- Men då! Finns det inte någon annan sorts pencillin du tål som kan bita på inflammationen, det finns ju så många sorter? Ber för dig!

    Jesus hjälp var och en här i kristna tråden, som skrivit om sina bekymmer, och de som läser och kanske inte skrivit, men ändå behöver förbön. Kom och hela och stötta och vägled!


  • Jessica C S

    Men ååå, satt och skrev ett långt inlägg och så förlorade jag allt!

    Men, jag kan säga att jag ber för er allihopa personligen. För Betania och mom2be som fått missfall *kramar om*, och för spomenka som har ont, och för saramedm som fått utmattningsdepression, för yatzys vänner och lilla dotter, och så för alla er andra!


  • Jessica C S

    Spomenka--- Ja, visst är det typiskt!
    Jo, med mig är det okej, jag kämpar på som en idiot och undrar ibland varför livet inte kan vara enklare än vad det är. Men det funkar ändå och jag orkar vara glad ibland Tack för att du frågar!


  • Jessica C S

    All american mom och mamba--- roligt att se er här! Kul att man kan samlas på nätet på samma ställe oavsett var i världen man bor

    Mrs cke--- Underbart att du kommit iväg till kyrkan och en Alpha kurs!
    Detaljer är inte viktigast, allt från kyrkans kultur, sätt att vara och sätt att predika. Det viktigaste är Jesus och det fantastiska budskap han kommer med

    Förnöjsam--- Roligt att det löste sig så enkelt !

    mom2be--- Jag ska be att du ska bli piggare och känna dig utvilad inför resa och bröllopsdag.

    Hammoleket-- Men då, har det fortfarande inte blivit bättre Ber genast!

    Hoppas jag inte glömt någon nu, men jag ber för er alla som läser här


Svar på tråden Kristna se hit(del17)!