• mze

Yantramattan! super nöjd!

Hej alla..

Som ny reggad här på Familjeliv så måste jag bara dela med mig!
    Efter att ha skummat igenom nätet efter information om de olika spikmattorna på marknaden och lusläst allt jag kommit över inkl: denna tråd här på Familjeliv www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42370253-1.html

Så har jag äntligen köpt en Yantramatta modell XL.
    Har nu under helgen testat och kan säga att jag är imponerad av hur effektiv den verkligen är.

Jag har under flera år dragits med Migrän och jobbet jag har ger spända axlar och nacke.

Fick ett Migrän anfall i lördags och tänkte att nu är denna dagen förstörd men fick för mig att mattan kanske kunde lindra anfallet.
    Sagt och gjort så blev det 15min på mattan och sedan 15min vila efter.

Migränen var som bort blåst och en skön känsla sped sig i hela kroppen..

Har använt den hela helgen och vet att det är tidigt att utala sig om dess effekt men jag är bara tvungen att delge er alla hur jag upplevt det..

Skall regelbundet köra med mattan var dag och sakta öka tiden på den.

Frun i huset har ännu inte vågat testa den men det kommer nog så småning om.
    Grabben har testat och han är som alla ungdommar stressad och har för mycket att hålla på med så han kommer nog bara ligga på den någon gång i veckan för han har inte tid :)

Jag kommer sakta rapportera vad jag upplevt och om någon har samma erfarenheter så fyll på i tråden...

• Svar på tråden Yantramattan! super nöjd!
  • Milkina cerka

Intressant att se att några har positiv erfarenhet av spikmattor.
    jag har funderat på att köpa en, o. skriver dessa rader i hopp om att ni skall berätta mer om vad den hjälpt emot för just er.
    Kanske även någon mer intresserad ser tråden nu..
    Väntar med spänning
    Förresten, det var en artikel om denna som fick mig intresserad:
    www.spikmattan.com/

Vad är det för skillnad på den ovan o. denna?
    www.shaktimattan.se/

Ts: är det en sådan här du har?
    www.halsorutan.se/shopp/produkt_ram.asp

Föelåt alla länkar o. förmodligen dumma frågor, men frågar man inte kan man ju bli utan svar..

Svar på tråden Yantramattan! super nöjd!