Inlägg från: Anonym (hjälp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hjälp)

spana på en 13 åring

Vi har umgåtts med en annan fam. och i den fam finns en lätt utv störd flicka. Flicka söker sexuella bekräftelser och klär sig därefer. Inget konstigt egentligen då det inte är helt ovanligt. Men när vi bodde ihop under semestern så märkte jag att min sambo sökte sig till rum där hon var, blev alldeles svart i ögonen när hon barit borta en timme på kvällen och då pratat med några killar, sedan ser jag att han smygspanar på hennes rumpa när hon går förbi och övrigt när han tror han kan utan att upptäckas. det är en väldig skillnad på att spana och titta, titta får man göra bäst man vill anser jag, den andra anspäningen är en helt annan femma.
    Jag tillslut frågade sambon om han känner sig attraherad av flickan, han blir jättearg på mej viket jag förstår speciellt då jag i n'sta mening sa du är väl inte peddo? :( Sa så för att jag ville ge honom perspektiv på att det inte är ok. Sedan pratade inte han med mej och inte jag med honom, förrän vi bråkade igår, då han skrek att jag var svartsjuk på en 13åring. ööh ok, men det är så han ser på det och hela sit är mitt fel, hans handlingar vägrar han kommentera, utan fokuset är enbart på mej.
    har bett om ursäkt för att jag kalla honom peddo.

Spanar era män på 13åringar? är jag bara knepig eller?

• Svar på tråden spana på en 13 åring
  • Anonym (hjälp)

Ja, hoppas det, men sättet han hade är inte samma som mot hans egna barn, och defenitivt inte blickarna. När han reagerade på att hon pratat med killar så var inte det nåt han sa lite lättsammt till pappan eller senare till mej, hade han gjort det så hade jag nog oxå kännt som du skrev fh mamma, nu blev han mörk i ögonen och såg ut som när jag pratat med en kille och han är riktigt svartis. inte som när nån av ungarna betett sig.

• Anonym (hjälp)

min sambo är 39 år jag är 29 år.

• Anonym (hjälp)

men jag undrar om de är bara jag som ser sånt och gör det till en stor sak för han har sakt såna saker förut, att det är bara jag som skulle tänka så på andra saker.
    Känner ni om era sambos spanar och skillnaden mot att titta?

• Anonym (hjälp)

Vi samtalade lite innan om den här flickan och han sa att killar nog ufattar henne som lite äldre typ 16, och hon är lätt utvstörd med autismspektrum.
    En väldigt söt tjej. Jag finner det märkligt att han har behov av att göra henne äldre när hon snarare är yngre än sin ålder.

• Anonym (hjälp)

ja, visst kan hon se äldre ut, men hon är inte vuxenlång, men har självklart kommit i puberteten.
    När jag såg henne först så tänkte jag att hon såg äldre ut, men inte när hon ställde sig upp.

• Anonym (hjälp)
    Anonym skrev 2009-07-06 14:40:09 följande:
    ingen som tänker att TS faktiskt kan vara svartsjuk utan grund och att han inte alls kollar på nåt onormalt sätt...?
    Ja, men hans spanande och ilska mot att hon träffar pojkar är väl inte beroende av mina känslor, för jag har inte fantiserat ihop det. Men jag kanske överreagerar, det är därför jag skriver och undrar vad ni har för referens på detta. tar även med mitt dåliga beteende.
  • Anonym (hjälp)

challe 1 skrev 2009-07-06 14:42:22 följande:

Anonym (hjälp) skrev 2009-07-06 14:40:13 följande: förlåt har följt tråden lite. men hur lång är man när man är vuxen lång?
    Förstår vad du menar:) Men det jag menar är att hon verkade större när hon låg men när hon reste sig såg man tydligt att det var ett barn. finns väl inget vuxen lång:=)
  • Anonym (hjälp)
    Anonym skrev 2009-07-06 14:46:46 följande:
    är era barn lika gamla så han borde vara rädd om dom om de träffar killar/tjejer? (eftersom du säger att han inte beter sig likadant med dom) jag tror absolut du kan överreagera, kanske just för att DU inte vet hur du ska bete sig med en så ung tjej som är utmanande och upptäcker sin sexualitet. Anonym (hjälp) skrev 2009-07-06 14:44:56 följande:
    Ja, men är hans beteende ok menar du?
  • Anonym (hjälp)
    Anonym skrev 2009-07-06 14:41:19 följande:
    jaha, du tyckte oxå hon såg äldre ut, är du oxå äcklig med behov att göra henne äldre+ varför tolkar du hans reaktion så annorlunda mot din? Anonym (hjälp) skrev 2009-07-06 14:40:13 följande:
    ja, har inte skrivit att han är äcklig, och utagerar inte någon handling, utan trodde bara at hon var något år äldre. ser inte att det skulle vara liknande överhuvudetaget som att göra såsom han och i det forumet säga så.
  • Anonym (hjälp)
    Anonym skrev 2009-07-06 14:49:39 följande:
    nu svarade du inte? jag menar att du kanske tolkar in saker som inte finns. Anonym (hjälp) skrev 2009-07-06 14:48:44 följande:
    Ok, förstår dej, men jag känner att jag kan ha överreagerat, men inte tolkat hans handlingar, dem gjorde han. Det är ingen fabrikation av mina fantasier.
  • Anonym (hjälp)
    Anonym skrev 2009-07-06 15:11:26 följande:
    ok, försöker igen: är era barn lika gamla så han borde vara rädd om dom om de träffar killar/tjejer? (eftersom du säger att han inte beter sig likadant med dom) jag tror absolut du kan överreagera, kanske just för att DU inte vet hur du ska bete sig med en så ung tjej som är utmanande och upptäcker sin sexualitet. Anonym (hjälp) skrev 2009-07-06 15:09:31 följande:
    ok, men att han spanar då, det är ju det jag frågar.
  • Anonym (hjälp)

Jag ser skillnad mellan att spana och titta, och spana och visa svartsjuka är allt jag skrivit. Ser inte riktigt hur jag kan tolka det som nåt annat. han har tittat vanligt på henne oxå och på andra men spana är annan sak. hur menar du att jag kan få hans beteende annorlunda.
    Att han egentligen inte spanade på henne utan att något hade fastnat på rumpan eller brösten och han hade något i ögat och dessutom tänkte han på någon vuxen kvinna som gjorde att han fick just det spanings spänningsblickgrejset

• Anonym (hjälp)
    Anonym skrev 2009-07-06 15:26:57 följande:
    Denna 13 åring är ju säkert utvecklad. Altså gått in i puberteten. Då är man visst Hebefil om man ska kallas nått. Men att bara titta kvalifiserar nog inte ens till det. Sen om hon klär sig utmanande och inbjuder med sexuella rörelser, inviter. Så funkar nog mäns reptilhjärnor så undermedvetet att man får sexuella tankar. Att sedan vårt utvecklade moderna tänkande har en gräns på 15 år (enligt lag) får ju din kille att säga till sig själv detta är fel. Men det är som stora bröst. Man kan inte låta bli att kolla lite. Även när man gillar små eg. Sen kan det nog va en grymt spännande förbjuden fantasi att ligga med henne. Men fantasier är ju faktiskt bara ens egna och än så länge inte straffbara.Så länge du inte straffar honom.
    Håller faktiskt helt med dej!
    Det är inte det som är grejen. Han får gärna fantisera men han spanar och så, det känns som inte ok när hon är så liten.
Svar på tråden spana på en 13 åring