• Lolilla

spana på en 13 åring

Män spanar på allt som har passerat könsmogen ålder. Åldern spelar ingen roll. Det är en instinkt. Syns bar hud kommer de att glo. Problemet din man har är snarare att han borde lära sig DISKRETION. Annars kanske flickans pappa (som också vet hur män fungerar) blir väldigt arg på din man.

• Lolilla
    Lolilla skrev 2009-07-06 16:06:25 följande:
    Män spanar på allt som har passerat könsmogen ålder. Åldern spelar ingen roll. Det är en instinkt. Syns bar hud kommer de att glo. Problemet din man har är snarare att han borde lära sig DISKRETION. Annars kanske flickans pappa (som också vet hur män fungerar) blir väldigt arg på din man.
    Däremot att han "söker sig till rum som flickan är i" och enligt dig verkar svartsjuk är i så fall inte normalt. Men är du säker på att det är vad du sett, eller tror du bara det eftersom du vet att han "spanar in" henne?
  • Lolilla

Mrs CkE skrev 2009-07-06 18:29:39 följande:

Jag måste inflika att jag inte tror ett skit på det här med att män spanar in snorungar som just fått bröst om de "visar lite hud". Skitsnack. Visst FINNS det sådana män men det är hursom inte ett sunt beteende. En frisk och sund vuxen man tittar inte på småflickor på ett sånt sätt, så är det bara.
    Det handlar om bilogi och en primitiv urinstinkt. En del män är inte ens medvetna om att de tittar. Kanske därför ts kille blev skitsne. Eller så är han ett äckel. Du får givetvis tro vad du vill men det är inte speciellt svårt att ta reda på sanningen om detta.
  • Lolilla
    Anonym skrev 2009-07-06 18:44:19 följande:
    Hur får man reda på sanningen? Har du en lögndetektor?
    Du kan ju prova att förkovra dig i ämnet biologi. Det finns en hel del forskning på hur djur fungerar.
  • Lolilla
    Anonym skrev 2009-07-06 18:47:56 följande:
    hur tar man reda på om någon är pedofil? Tänkte att du kunde tipsa så att vi sliupper långa dyra brottsutredningar och spaningar i sverige liksom.
    Du får nog ta och utveckla din fråga lite för jag fattar verkligen nada av vad du tramsar om.
  • Lolilla
    carlsbergs skrev 2009-07-06 20:33:48 följande:
    Hur vet du att flickan var 13 år, ts?
    Första meningen i ts "Vi har umgåtts med en annan fam. och i den fam finns en lätt utv störd flicka" tyder på att de känner familjen. Gissar på att det även är anledningen till att hon vet åldern på deras barn.
  • Lolilla
    carlsbergs skrev 2009-07-06 21:00:07 följande:
    Ha ha, ja sant.. Slarvläsning
  • Lolilla

Anonym (realist) skrev 2009-07-06 21:03:55 följande:

till ts: han hade inte blivit så arg om det inte fanns sanning bakom det du sa!annars hade han inte känt sej så träffad!
    Nej precis. Om jag blev anklagad för att vara pedofil skulle jag inte ens bry mig...
    Eller?
  • Lolilla

Anonym (nu34) skrev 2009-07-07 01:02:01 följande:

När jag var 13 spanade många vuxna män in mig och kom med diverse förslag...hemskt med sant!
    Att de glor är väl en sak, det gjorde de på mig med. Förslag däremot är en helt annan sak. Då börjar det närma sig vidrigt. Jag var tack och lov så osuldsfull som 13-åring så jag uppfattade nog inte ens hälften av dregglet.
  • Lolilla

Anonym (Inte min karl) skrev 2009-07-07 10:18:37 följande:

Anonym (Förskräckligt) skrev 2009-07-07 00:59:56 följande:
    Man kan också glädjas över att andra har det bra- och där med känna glädje istället för avundsjuka som gör att man minskar istället. Man väljer själv!Man är sin egen lyckas smed!
    Så du menar att om du mådde skit och startade en tråd här; säg att din man hade varit otrogen med din bästa vän tex. Då menar du på fullaste allvar av att du skulle må bra av att det dök upp nån som berättade att "Vi har varit ihop i 20 år och min man skulle aaaaaaaaaaaaaaaldrif va otrogen, men det är nog bara för att vi har ett bra sexliv."
  • Lolilla

Anonym (Bläää!) skrev 2009-07-07 18:59:53 följande:

Vill tillägga att jag inte påstår att ts man skulle försöka våldta den här flickan eller någon annan. men bara det att han spanar som han gör är faktiskt äckligt! Och det är peddobeteende att i huvud taget tända på ett barn på det sättet även om man inte gör något åt det!
    Ett peddo skulle inte ha tittat efter tjejen som ts beskriver alls.
Svar på tråden spana på en 13 åring