PCO20 skrev 2009-07-15 23:33:56 följande:
Hej Du tände verkligen hoppet hos mig! Så jag svarar även om det inte är min tråd!Men när du började med metformin, var din mens oregelbunden då? Hann du få någon mens innan du blev gravid? Märkte du ägglossningen?Jag har ätit metformin i lite över en vecka nu och undrar verkligen om något ens händer inne i min kropp.. Märker inte alls mycket! Har dock haft ganska mycket flytningar dom senaste dagarna, men tror inte det är ÄL då jag haft så många gånger i livet.. (läs inte vidare om du är känslig).........vita lotionsflytningar.. Inte mysigt direkt! Men annars har jag inte märkt mycket, men jag äter mycket mindre mat! Hur lång tid tog det innan du fick äl?Många knasiga frågor... sorry Men tusen tack för ditt svar!!
Hej :)
Utan mediciner (provera) så kom min mens var tredje till var sjätte månad, ibland oftare som varje månad, i bland mer sällan..
Jag var på KK den 6/3 09, och fick då äntligen träffa en vettig läkare, som oxå gjorde en gyn-undesökning på mig, där hon såg en folikel (äggblåsa) som var lite större än de andra..
Började äta Met. den 7/3, fick mens den 20/3, vilket innebar att ägget hon sett, lossnat..
Mellan den 1-5/5 fick jag ytterligare en ÄL, och den 24/4 plussade jag :)
Kände inte av ÄL alls..
Hoppas att jag lyckats svara på allt?
Bara att fråga på för er som undrar något.