• Anonym

hur skulle du känna om din man fick stånd av att se andras fittor?

När vi har sex vill jag att sambon ska titta på p-film, jag tittar också.
    Han blir hårdare och jag kåtare av det, när han kollar på fittor.

Ju kåtare han blir desto kåtare blir jag, och han gillar inte att se när män blir avsugna så det spolar vi alltid förbi ha-ha

Jag skiter i männen i filmen, jag blir också lite kåt på tjejerna, fast inte fittorna så mycket.

Jag är annars väldigt svartsjuk av mig, detta är ju inte "verkligehet" är nog därför.

Men om du satt på din sambo och red, och du kände att han började slicka sig lite om läpparna (har sett att han gör det när han blir superkåt)
    Hur skulle du känna då?

Skulle du gillar det eller inte? (tjejer)

• Svar på tråden hur skulle du känna om din man fick stånd av att se andras fittor?
  • Anonym

Skulle älska det! som du sa... filmen är inte verklighet, jag är! bara ääälskar att se karln superkåt!

• Anonym

jag skulle inte tycka det är neg. iaf, skulle älska det istället
    ju kåtare karl dessto bättre ju

• Anonym (kille)

Vi kollar på en p-rulle i bland, det eggar oss båda, man blir kåt av situationen lixom, Om han sitter och runkar själv och du inte är med kan jag lova att han inte blir kåt på samma sätt, så är det för mig..

• redneck girl

jag blir ju kåt av att se en kuk,så varför inte?

• TyskMamma

Vad är det för fel med att han blir kåt av att se könsorgan? Blir inte de flesta män det?

• MrAlpha

Det är väl biologiskt korrekt att mannen blir hård av att se en beffa ?

• Anonym
    TyskMamma skrev 2009-07-07 10:54:14 följande:
    Vad är det för fel med att han blir kåt av att se könsorgan? Blir inte de flesta män det?
    varför tror du att det är fel?

ni är väl läskunniga eller?

Ett tips: läs sista raden såkanske ni förstår.

6,7,8
  • linjes

blir inte din man kåt av att se din fitta då?

Svar på tråden hur skulle du känna om din man fick stånd av att se andras fittor?