Vilken potta med i vagnen?? Den från ikea?
Tjena!
Dottern har en stor potta från babybjörn hemma, www.babyland.se/pottstol-solgul_x_BB055160.aspx
men jag vill ha en liten enkel potta som vi kan ha med i vagnen.
Först tänkte jag att man bara kunde ta med den lilla insatsen från hennes potta, men de kanske blir lite ostabilt?
Såg sedan på ikeas hemsida att dom har ju en jätte billig potta ju, men är det någon som vet hur hög och bred den är??? Om den får plats under vagnen liksom..
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30141225
Eller någon som har andra förslag? Kanske något helt annat hon kan kissa i? :)
Jag vet att det finns en ihopvikbar potta på tex babyland, men jag tycker den verkar lite dyr, och sedan vet jag inte hur lätt den går o fälla ut, om man har påsen i när den är ihopvikt..... :) Vill ju ha en snabb, o påsen ska redan sitta i, så man är förberedd :)
www.babyland.se/resepotta-potette-plus-rosa_x_AV260013.aspx
Tack så mycket för svar! :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 08:45
www.amvina.se/potette/potette.aspx
Den ihopvikbara verkar ju väldigt bra, o man kan använda den som toasits också. Men det är priset jag grubblar över..
Vill försöka hitta en billig :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 09:24
Tack för svaren!
Jo vi har kört med att kissa på gräsmatta o sådant, men när vi är på stan tex där det inte finns närhet till toalett vill jag gärna ha med en potta.
Jag själv gillar inte när hon måste kissa på gräsmatta o så, andra barn får göra det men.. vill gärna ha med potta :)
Kanske kör på den ihopvikbara iaf, bra att vanliga påsar funkar!!man kan ju även använda den på toaletten vilket jag tycker är bra också:)
Ska kika på den på ö&b först så får jag se sen.. :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-14 18:05
Tack för svar!
Köpte ikea pottan, funkar jätte bra :)