Inlägg från: annagreta |Visa alla inlägg
  • annagreta

    bim i augusti någon mer ?

    Hej på er,

    Lägger in mig här på listan och ett stort grattis till er nygravida och lycka till till oss som försöker och snart får till det förhoppningsvis!!!

    Vi har kört varannan dag veckan innan äl men jag har inte valt att köpa äl-stickor denna gång så jag vet inte riktigt när det varit/är.

    Här kommer en äcklig fråga (ursäkta): är livmodertappen lite öppen efter äl också eller går den igen direkt? Har kollat och den är lite öppen. Har inga äl-flytningar längre vilket jag hade förra veckan men kan de liksom komma innan äl och inte under?

    Har lite småont i ryggen och ljumskarna och lite öm runt magen. Är på ett skitdåligt humör typ pms så jag är inte alls sugen på sex idag om det nu skulle vara äl. Hade sex senast i söndags.

    2. SusanneÖst (3:e försöket på barn 1)
    3.
    4. Lenalid (4:e försöket på 2:a barnet)
    5. NJsmamma(2 försöket på barn nr 2), lillaX (1a försöket på 1a barnet.), Fillilliam (försök nr 3 på barn nr 2) bebbe juni 09 (första försöket,tredje barnet)
    6. Bettybett (9e försöket, första barnet)
    7.
    8. SailorGirl (1:a försöket på barn # 1), LittleMiss (inga försök, hoppas på mirakel)
    9. Cilla83 (1:a försöket, 3 barnet)
    10. Fjärilslarven (försök 1, barn nr 1)
    11. Gurami (1:a försöket på 2:a barnet), Lillton (1 försöket på barn nr 3)
    12. sweetcord (1:a försöket på 1:a barnet),
    13. fridajonsson (försöker på 1a barnet), Saussure (försök 2 första barnet)
    14. goshheidi (2:a försöket, barn 2)
    15. Smurfan ( 1:a försöket på 2:a barnet)
    16.
    17.
    18. Göta (2 försök, barn 1) Bubble85 (2:a försöket, 1:a barnet) blir mamma 08 (6:e försöket på 2:a barnet) Randigpanda ( 3 försöket 3:e barnet)
    19.sirap98 (3:e försöket,3:e barnet)
    20.karinALICE sonny (3e försöket 2:a barnet =)
    21.Mina79 (9:e försöket med 2:a barnet)
    22.Växjögumman (2:a försöket, 1:a barnet)
    23.
    24. annah75 (försök 1 på barn nr3) , Summer (2:a försöket på 1:a barnet)
    25.Längtarefternummertvå (2:a försöket 2:a barnet), Kitiara (2:a försöket 2:a barnet)
    26.
    27.Hellbell87 (3:e försöket efter mf nr3. 1:a barnet), Barbayr (2a försöket, andra barnet)
    28. Hujje (2:a försöket, 1:a barnet)
    29.Jamietan (1:a försöket 2:a barnet) Annagreta (3 försöket 2ábarnet)
    30.Jessan 82 (4:e försöket på barn 1)
    31. viktoriaw(5 försöket på barn nr 3)

    Gravida: Milon, Lenalid, Fillilliam

    Nytt försök nästa månad: Gurami, MCH,pinkepie, zizzzi, Lilaemma, blir mamma 08,väduren 79

  • annagreta

    Hejsan,

    Jag har bim på söndag tror jag så jag ändrade och tog bort datumen innan idag så det är vi kvar med BIM i augusti..Hur går det för er andra med BIM i krokarna?

    28. Hujje (2:a försöket, 1:a barnet)
    29.Jamietan (1:a försöket 2:a barnet)
    30.Jessan 82 (4:e försöket på barn 1)Annagreta (3 försöket 2ábarnet)
    31. viktoriaw(5 försöket på barn nr 3)

    Gravida: Milon, Lenalid, Fillilliam, Växjögumman, annah75, sirap98, Randig Panda, Längtarefternummertvå

    Nytt försök nästa månad: Gurami, MCH,pinkepie, zizzzi, Lilaemma, blir mamma 08,väduren 79, goshheidi, Bubble85, Mina79, fridajonsson

Svar på tråden bim i augusti någon mer ?