• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ska jag eller ska jag inte...?

Klicka hem det jag har i varukorgen hos llm... jag gillar ju älgarna men lillkillen vill ha dukati, vilka bekymmer man har

Men samtidigt, priset blir detsamma som halva den planerade kolmården resan i augusti, vilket är roligast för barnen tro, lite nya molosar eller kolmården?

• jacao
    snigelina skrev 2009-07-08 10:33:03 följande:
    kolmården
    Ja, jag tror det också
    Får väl nöja mig med lite "torrshopping" så länge

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 10:33:39 följande:
    Å är det ett val så säger jag Kolmården
    Nja... om jag känner mig själv rätt så kommer väl de där grejerna att hamna här förr eller senare ändå...
    Men jag kan kanske hålla mig tills efter kolmården, ja så får det bli *stänger ner llm*
  • jacao

Nu sitter Greta här och pekar "måste söööpa den känningen, o den töjan" "mamma måste sööpa den te mej"

Hur ska jag motstå detta nu då ? Vi får nog klä på oss och gå ut istället

• jacao
    mortillsju skrev 2009-07-08 11:04:36 följande:
    Så säger min grabb med...han vill ha absolut allt! Tre år och han gillar sina fina kläder och allt man kan köpa därtill!
    Ja, dom är härliga dom små liven
    Greta talar gärna om vad hon vill ha eller tycker att jag ska köpa, men sen springer hon helst runt naken eller i trosor, om hon själv får bestämma.
    Morty skrev 2009-07-08 11:05:21 följande:
    Sötis! Vad är det hon vill att du ska köpa??
    Nu var det den lila stars tunikan och en dukati tröja hon tyckte att jag skulle köpa.
    Tunikan är ju tyvärr slut i hennes strl och dukati tröjorna vill ju grabbarna ha så det känns lite övermatchat att alla tre ska ha dom.
    Så vi går till stranden istället en stund, innan mamma shoppar upp semester pengarna
  • jacao

Duntoffla: Med risk för att bli tjatig men din grabb är ju bara så underbart söt!
    Verkar vara ett riktigt charmtroll

• jacao
    mortillsju skrev 2009-07-08 11:19:45 följande:
    [citat]
    Visst är det så....nakenfisar är de allihopa. Hos oss är det 2-åriga S som är sådan medan treåriga grabben gärna går klädd numera, helt i allehanda tröjor med tryck. Klart att din tjej ska få en starstunika ....klart.

Ja Greta är ju också två, så då kanske det går över till nästa år då
  • jacao

God kväll

Blev en liten beställning hos LLM alldeles nyss iaf, jag som skulle vänta tills efter semestern. Jaja bara att inse att man är ett hopplös fall
    Men jag tog ju faktura och då har jag ju 14 dagar på mig att betala och då har vi ju faktiskt nääästan kommit tillbaka från semestern...

Näe så här var det, heelt plötsligt dök det upp en långärmad dalmatin tunika i rätt strl som inte funnits där tidigare idag... Och det var ju precis vad jag letat efter de senaste dagarna! Och då var det ju lika bra att slänga med dukati tröjorna och en liten rea kjol också, eller hur?

• jacao
    Raihana skrev 2009-07-08 18:43:50 följande:
    Ja, måste inte Bubblan ha en sån, för "bara" 279:- Rea redan nu liksom!
    Eller har hon redan fått kanske ?
  • jacao
    saturnina skrev 2009-07-08 20:10:44 följande:
    Hej goa tjejer!Efterlyser igen om någon sett babytunika blanket någonstans förutom Toddler där den är slut. Tjatigt?
    såg den på vildänglars blogg, så där finns den nog

www.blogg.vildanglar.se
  • jacao
    LA Woman skrev 2009-07-08 20:15:40 följande:
    Gokväll Va tror ni, tar vanisch gräsfläckar på vita brallor??? Och nej, det är faktiskt inte barnen som varit i farten den här gången utan mamman som gjorde en vurpa på gräsmattan
    Jag använde "vanish oxy gel" - nånting sist till gräsfläckar och byxorna blev som nya
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14