• Tibell

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hej ! Jag skulle verkligen behöva er hjälp lite grann. Jag följer denna tråden men skriver allt för sällan. Men nu behöver jag som sagt er hjälp. Jag försöker få tag på molo tröjan med sländer och randiga ärmar i stl 92. VART kan jag få tag på en sådan ?? Hade en på tradera igår men var tyvärr inte hemma så jag kunde slåss om den =( Och nu känns det som om jag letat överallt men hittar den inte!! Vore jätte snällt om nån har en sådan om vet vart jag kan hitta en.
    Tack på förhand!

• Tibell
    LJ2 skrev 2009-07-08 11:48:47 följande:
    men en sån såg jag ju på rea i nån nätbutik *letar* !! kollade på den till min lilla, men fel stl.. =))
    åhhh nu fick jag upp hoppet!!
  • Tibell
    LJ2 skrev 2009-07-08 12:02:45 följande:
    hittat på en sida, men fel stl.. 74 o 80 bara.. kollar vidare.. =))
    åhhh tack snälla!! Håller på att leta jag med
  • Tibell

Hejsvejs. Jag brukar komma med lite stl frågor titt som tätt och får alltid kanon svar tillbaka. Nu kände jag att det kanske var dags att slänga in ett gäng bilder också =)
    Passar på att kolla om nån har sett molos sländ tröja ( tror den heter Regina) med rosa randiga ärmar i stl 92 någonstans. Känns som om jag letat överallt men hittar den inte !
    Tack på förhand!

• Tibell
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 20:18:41 följande:
    Tyvärr inte sett den i Sverige Men jag fyndade den i Danmark i morse på rea, sålde den för ett tag sen och saknat den sen dess Skriker till om jag snubblar över den fina
    ja tack snälla gör det! Hade den på tradera men förlorade den tack vare att jag inte var hemma =( Och nu har jag letat som en dåre!
  • Tibell
    Buttelina skrev 2009-07-09 20:27:00 följande:
    åhh vad fin din dotter var i klänningen
    Tack snälla =) Tyvärr hade legginsen hon hade till tagits av pga av värmen. Men den är verkligen så himla fin coh jag är glad att jag chansade på en 98 !
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14