Inlägg från: Chipotle |Visa alla inlägg
  • Chipotle

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Kikar snabbt in i tråden! Några nya molosar nånstans?

JuliaochNelly skrev 2009-07-08 19:05:24 följande:
    Hej hej tjejer kikar förbi en snabbis innan badning...Idag kom fina paketet från LLM & så fick jag mejl om att  någon ångrat sin stjärntunika så jag får en ändå *wiiiehoo*allt bra här?
     Åh vilken tur! Den är så himla fin!!{#lang_emotions_smile}
  • Chipotle
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 19:46:20 följande:
    Åhå!  Ännu ett köpnu idag ser jag Kan alltså fortsätta hoppa med gott samvete då
    Ja men klart man måste sponsra din shopping ju! {#lang_emotions_wink}
  • Chipotle
    isako skrev 2009-07-09 20:17:41 följande:
    Köpte denna av henne. Så kallad ny.... Lapp saknas - Ok hon har inte skrivit att den finns men skriver man ny så..? Och den är SKITIG!!! Mat & Chokladfläckar över hela klännigen. PLUS tvättad minst en gång då den luktar sköljmedel.... www.tradera.com/Tommy-Hilfiger-klanning-i-stl...
    Men fy va dåligt! Den kostade ju ändå en del också.  Nä på henne bara. hennes omödmen var ju inte dom bästa... {#lang_emotions_undecided}
  • Chipotle
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 20:23:52 följande:
    Å har du köpt den!!   Gud jag har velat på den i mååååånader   Tog du 92?
    Jaa 92. Och den är aningens lång för Lovis men funkar nog ändå. Den är så jäkla fin! Perfekt att ha till typ..ALLT! Bara köööp nu! {#lang_emotions_smile}
  • Chipotle
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 20:31:54 följande:
    Jag tycker den e aningens dyr   Köpte en budget variant häromdagen som får duga Men kommer den ut beggad i rätt size så slår jag nog till
    Ja fy den var för dyr för mig också egentligen. Men her letat och letat efter en snygg jeansklänning men inte hittat rätt. Jag hoppas denna passar länge så den betalar sig lite. {#lang_emotions_laughing} 
  • Chipotle

Halloj tråden! Har ni hört nåt från Mysgrodan? Ni som gjort beställning på Molo alltså..

Är så jäkla otålig! {#lang_emotions_laughing}

• Chipotle
    Kristyr skrev 2009-07-15 21:29:51 följande:
    nix!
    Denna eviga väntan!{#lang_emotions_laughing} 
  • Chipotle
    isako skrev 2009-07-15 22:45:41 följande:
    Från Mysgrodan igår... "Den här infon har jag fått ang leveranser  Molo Drop 1: v 26-27Outerwear: v 29-30Fleece: v 30-32Drop 2: v 32-33  Plaggen som släppts skickar Molo så fort de kan enligt agenturen, onetwoten. Har tyvärr inte fått orderbekräftelse än, men hoppas det kommer imorgon och att de skickar leveransen på det som har släppts den här veckan"   Hej på er brudar!
    Okej då vet jag lite mer! {#lang_emotions_smile} Snart lurvar då alltså! {#lang_emotions_laughing}
  • Chipotle
    Buttelina skrev 2009-08-02 14:38:47 följande:
    ingen mer än litenpålandet som fått in nya katvig?
    Matadorkids har! Dock inga bilder ännu. Var där igår och shoppade en mössa i grönt/lila. Snyggaste färgkombon på länge! {#lang_emotions_smile}

Hej föresten! {#lang_emotions_laughing}
  • Chipotle

Halloj alla!
    Hur gör man på BoR när man ska betala? Väntar man tills man år nån bekräftelse eller betalar man in på en gång?

• Chipotle
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 16:22:40 följande:
    vet inte riktigt eftesom jag alltid betalar i butiken ,men  vänta lite ,kommer nog ganska snabbt i safall ,iallafall så svara de blixt snabb när man mailar dem
    Okej, då väntar jag tålmodigt en stund. {#lang_emotions_laughing}
  • Chipotle
    Chipotle skrev 2009-08-07 16:24:14 följande:
    Okej, då väntar jag tålmodigt en stund.
    Ja fort gick det, men de var redan slut. {#lang_emotions_frown}
  • Chipotle

Hej hej!

Ååh va gärna jag vill ha pusselmuddisarna. Men det är ju helt omöjligt. {#lang_emotions_frown} Missade de på BoR.

Pussel är nog min favvo i denna kollektionen. Nån som vet om de finns i klänning/tunika också?

• Chipotle
    karmasus skrev 2009-08-08 20:19:21 följande:
    maila pilutta.se och fråga! De har inte lagt upp något i shoppen än och har tagit in en hel del.
    Åh tack, ska genast höra med dom!
  • Chipotle

Hej hej! Någon som vet om det går att hitta pusseltröjan i 92 nånstans eller är det kört? {#lang_emotions_frown}

• Chipotle

Vad tror ni om storlek på Molo overallen till en nu 1½ åring som är ca 80 cm lång? Räcker 86?

• Chipotle

Okej, tack så mycket! Är nog bäst att prova först då innan jag beställer.

• Chipotle

Hej hej tråden! Här håller vi på med inskolning och mamman känner sig riktig skör just nu.. {#lang_emotions_frown}

Jag vill också ha pusselmuddisar! Verkar ju helt omöjliga att få tag på!  Ska kolla in sidan Raihana tipsade.

• Chipotle
    Raihana skrev 2009-09-01 12:20:14 följande:
    Går inte inskolningen bra ?
    Jo det går bra, men idag skulle hon äta själv där för första gången(ja äta där övht för första gången), Och hon var så ledsen så de fick hämta mig. Känns som ett jättekliv bakåt. {#lang_emotions_frown} Trots att jag själv jobbar på förskola så är jag för jäkla blödig när det gäller min lilla skrutt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14