Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Ser att ni pratar prickar, jag älskar verkligen de röda med lila kant. Felicia har dom i tights *2, knapptröja, suit, knickers och som ärmar på en tröja, Matilda har dom i trosor, tights, knapptröja, knickers och linne

• LA Woman
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 15:30:53 följande:
    Åhh kokande arg är jag nu...syrran är ännu argare...hennes man fyller 30 och hans "vänner" har stökat ner något otroligt med toapapper, ölburkar och annat både inomhus och utomhus, satt in flera fejkannonser i tidningen så det ringer hela tiden och t.o.m satt upp en skylt där det står TUTA precis utanför huset...hon är hemma med en 2-månaders bebis liksom!!! Mannen är ju för fasen på jobbet så den det är meningen att sprattet ska vara åt drabbas inte ens!De har t.o.m strött frön på deras nysådda gräsmatta som de lagt ner en massa pengar på!! HALLÅ liksom, jag slutade tycka sånt var roligt när jag var 15, vad tycker ni???
    Fasen va barnsligt!!!!! Förstår att din syrra är arg alltså!!!!!
  • LA Woman
    SmillaMilla skrev 2009-07-08 20:18:17 följande:
    Jodå det har funkat här. I värsta fall kan man lägga dem i klorin.
    Jo, fast jag har inte klorin hemma så jag fick chansa med vanisch...annars blir det väl en runda till affären imorgon. Det var mina vita Me&I-knickers Dessutom gick skorna sönder så illa klev jag {#lang_emotions_surprised} Matilda som såg min snedställda fotled menade på att så där hade inte hon vågat göra Haha, inte jag heller Fasen va ont det gör i både fotled och knä nu!!
  • LA Woman
    SmillaMilla skrev 2009-07-08 20:33:40 följande:
    Aj aj aj!Ja men när jag har lagt antons vita linne byxor direkt i maskinen med massa flytande vanish så har gräsfläckarna försvunnit. Har jag väntat en natt så har de inte försvunnit. Dock med klorin sedan. Vi har varje dag gräsfläckar här
    De ligger och flyter i vanisch nu
  • LA Woman
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 22:25:33 följande:
    Ja man blir ju verkligen ledsen....varför ställer de ens såna frågor??? Berättar man glatt att man ska få en bebis så är man SJÄLVKLART säker på att man vill ha den!Det var ungefär samma reaktion här..."men det passar väl ändå inte så bra för er just nu med en bebis!?"
    Fy så tråkigt

Att folk tycker att de kan lägga sig barnplanerande hur som helst!!!! Har man inga barn så är det fel, har man 1 så måste man skaffa fler, har man två av samma kön så bör man skaffa fler och då av det andra könet såklart, har man för många så fy, får man barn för tätt så är det sååå jobbigt och är det för långt mellan barnen så är det synd om barnen typ!!!! *SUCK*

Speciellt tråkigt när ens familjer har såna här tankar!!! Min farmors kommentar när jag ringde och berättade att Matilda skulle få ett syskon var "men då blir du ju tjock igen...." WHAT?????? Kan säga att jag bad pappa att inte tala om för farmor att jag var gravid nästa gång
  • LA Woman
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 22:34:50 följande:
    Håller med...alla ska bara lägga sig i...fick också den kommentaren av en kompis nu "men tänk om du går upp sådär mycket i vikt igen, du har ju fortfarande en massa kvar" jaha...tack för den liksom...folk kan verkligen komma med de mest idiotiska kommentarerna!! Vad är det för fel på ett enkelt GRATTIS????
    Precis!! Som Everlonn säger så är vi här glada för er skull iaf!!!! {#lang_emotions_heart}
  • LA Woman
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-08 22:34:52 följande:
    Ang de här med att skaffa vanr vid fel tillfälle så sa min mamma lite skämtsamt på julafton att eftersom jag fått nytt jobb så va de kanske int eriktigt läge just nu.. Men när jag sen ringde två dagar senare och sa att jag testat positivt så sa hon: - Jobb finns de gott om
    Precis som det ska vara
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14